Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 (endret) Måtte få på sommerhjulene å denne skitne brukisen også idag Og gikk fra dette: Til dette: Først nå jeg ser hvor utrolig høye disse er Klør veldig i fingrene etter å få senket.. Ser litt ut som om den trenger en firehjulskontroll uansett. Endret April 2, 2017 av Gabz magneten, Thundercoil og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Må få den ned på bakkenivå! Ser jo nesten sprøtt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Det gjør det Hadde ikke tenkt å påkoste noe unødvendig før salg, men senk gjør seg jo veldig. Kan jo hende jeg får det igjen på salgsprisen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Hehe 118xd Kjøp noen rimelige senkefjærer. Blir plutselig mye bedre og koster ikke allverdens. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Frister veeeldig, men denne skal mest sannsynlig bare selges igjen så får se Om frøkna skal ha den så kan jeg gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 http://autobua.no/understell/senkefjaerer/bmw/e8x/1-e81-88-40-40-lowtec-senkefjaerer-05127f Send han en mail så får du bimmers rabatten også, dette får du igjen ved salg StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Det var jo ikke så ille pris nei Men blir jo fort 2k i godkjenning og firehjulskontroll ekstra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 (endret) MÅ du gjøre det da? Hverken MINIen jeg hadde eller F30en har blitt godkjent med senkefjærene. Det får jeg ta hvis den dagen skulle komme at jeg må. Papirene ligger klare og ellers alt på det rene. Endret April 3, 2017 av StigJ Thundercoil og Alfaduden reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Om den skal selges så er det nok ganske negativt for potensiell kjøper at den ikke er godkjent, tenkte jeg Skal jeg beholde den hos oss så kan jeg blåse i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Da gjør du det bare enkelt i teksten i annonsen: Kan leveres på originalfjærer om ønskelig Så kan kjøper velge. Leverte til og med MINIen i innbytte til Bavaria uten å ha godkjent settet. Var helt greit for dem så lenge jeg leverte med de originale fjærene. De gjorde det også på samme måten pluss valget om å få det godkjent om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Ah, ja det går jo Får vurdere det litt. Kan hende jeg skal bytte clutch og svinghjul osv. også, så må se hvor mye jeg må bruke på sånt først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2017 Forfatter Share Skrevet April 3, 2017 Slenger med et par stemningsbilder. Deilig vær i dag så måtte ta med denne bort til selvvasken. Tok den så på en litt lengre tur på litt svingete bakveier rundt om i distriktet, deilig å cruise litt i denne og Ble jo møkkete igjen innen jeg var hjemme, men men. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 Nå som den har satt seg litt så synes jeg det ikke ser sååå ille ut Aaanyways, blir hvertfall service til helgen Så må jeg bare finne noen som kan kode bort EGR og fjerne feilkoder. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 6, 2017 Forfatter Share Skrevet April 6, 2017 Blir ikke service på denne på lørdag, blir ikke før i påsken eller like etter. Svinghjulet har blitt dårlig så skal ta det samtidig, samt ny clutch, trykkplate, utløserlager og glødeplugger. Så det er nå bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet April 7, 2017 Share Skrevet April 7, 2017 (endret) Kule biler de der altså. Førsteinntrykket til mange, og meg med, er at det mangler "noe" i avslutningen bak, sett fra siden, og mange setter derfor på en spoiler. Men jo mer jeg ser på den, jo mer skjønner jeg hvordan designeren har tenkt. En bil bygd for fart, spenning og moro skal være lav bak. Den er aerodynamisk riktig med sitt dråpepreg. Jeg synes den ser tøff ut slik den er uten spoiler. Mulig det er fordi jeg har en slik selv at jeg stadig snur meg etter 1-serien, men det gjør jeg altså, nesten like hyppig som etter damer. Det bilen din mangler er M-pakken, både utvendig og innvendig, men skjønner jo at du ikke vil bruke allverden med tid og kroner når du skal selge den. Ikke regn med at du får igjen noe som helst av oppgraderinger, så det bør gjøres kun for egen del, enten fordi du liker å skru og fikse, og/eller fordi dama skal overta den. I så fall må du ikke glemme å vurdere hvor solid forholdet er. Endret April 7, 2017 av Basse Lusk And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå