Gå til innhold

Bækkmann's 530D F10 M-Sport - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, tobiasw skrev:

 

Ja, det stemmer det. Bilen føles mer responsiv når man ikke trenger å ratte like mye i svingene :) 

Når jeg skulle levere E39'en etter å ha kjørt F10 i en uke ble jeg litt redd i en sving da jeg måtte ratte uvant mye for å klare den første svingen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, papertiger skrev:

Gratulerer med snasen bil - blir aldri lei spacegrey, og den er heller ikke så vanlig å se på F1x. Gjør seg utrolig bra med sorte detaljer :) 

Tusen takk! Først syntes jeg fargen var en anelse kjedelig, men den har vokst veldig på meg. Viser linjene på bilen godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bækkmann skrev:

Ooh, det er det ja. Du har tilfeldigvis ikke delenummeret på den? :) 

Jeg anbefaler deg å kjøpe den fra Gs bildeler. Den er ikke original, men prikk lik den originale og med perfekt passform.

Delenummer: 2A-1390 Pris: 1211,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bestilling hos GS Bildeler og Ebay på M-Performance leppe, hekkspoiler og LCI iDrive ramme. Samt litt annet stæsj! :) Igjen stor takk til Fahad for tips om spoiler :) 

58dab94d7a171_BestillingGSBildeler28_03_2017.PNG.a85d697944ddb183fa93bbf8a179b3c2.PNG

58dab98fc34a1_BestillingEbayM-Performanceleppe.PNG.461f083ad79bfd5a59323dd20edd9e4c.PNG

 Leppen skal være i plast, og klar for lakk. 2.779 var det mest fornuftige prisen jeg fant for leppe i plastikk og ikke glassfiber.

Det er nettopp dette jeg tenkte å spørre folk om:

Skal M-Performance leppa og spoileren lakkeres i bilens farge, eller skal de lakkeres i blank sort?

Selv heller jeg mest mot blank sort. Har vel egentlig bestemt meg for sort leppe, men er blir ikke enig med meg selv ang. lakk av hekkspoileren. Tips? :) 

 

Sånn ellers så må bilen vaskes annenhver dag. :|  Godt for både bil og sjel, vondt for lommebok.

17622279_798368590312199_537058195_o.thumb.jpg.445f95e76717b4eafcf981b5581501fc.jpg

 

 

17500186_798368586978866_1492297362_o.thumb.jpg.a5036bd6e156bd0e852316ea68f0d1ee.jpg

 

 

I morgen skal jeg innom Statens Vegvesen for å hente ut nye skilter, samt montere sorte N-merker. Det bli lækkert!

58dabd0f2178d_SorteNmerker.png.a419ceccccb166c79eb5f417764ca296.png  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederste delen av leppen hadde jeg lakkert i blank sort og øverste delen i bilens farge, men det er utrolig vanskelig å bestemme seg 😀 Husker selv når jeg folierte bilen, og sleit med det samme. Hekkspoileren syns jeg du skal gå for blank sort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fahad skrev:

Den nederste delen av...

Hadde ikke tenkt på å lakkere kun deler av leppen. Det må jeg virkelig vurdere. Blir arti å se når jeg prøvemonterer på bilen før lakk :) 
 

 

5 minutter siden, Gabz skrev:

Blir bra dette :)

Ja, jeg har troen på dette! Det er utrolig gøy å ha en bil å dulle med igjen! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M Performance leppen og spoileren bak er orginalt i karbonfiber og lakkeres normalt ikke. Siden dine er i plast så må i alle fall spoileren lakkeres i bilens farge og tror jeg hadde lakkert ævre del av leppen i bilens farge og bunnen sort. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, E.H.D skrev:

M Performance leppen...

Ja, jeg ble veldig fristet av tanken på å lakke kun øvre del av leppen.

Men ang. spoiler så vet jeg sannelig ikke. Jeg har sett hvite biler med sorte detaljer, da også spoileren. Synes dette ser bra ut, samtidig som jeg er veldig redd for at spoileren ikke skal se like integrert ut om det er riktig ord. Frykter det vil se litt på-limt ut, så jeg støtter tanken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått for leppen i bilens farge, synes det sorte forsvinner mye mot asfalten. Gjør at fronten får mer tilstedeværelse og ser større ut (samt lavere). Men er godt alternativ er å lakke kun nederste del sort, og øverste del i bilens farge, som de andre er inne på her :) Spoileren ville jeg lakkert i blank sort dersom du skal ha andre detaljer også i blank sort. Denne er jo på grå bakgrunn, så da vil den stikke seg mer ut om den er i en annen farge som sort, og det er vel poenget med en spoiler ;) 

For øvrig ville jeg vurdert å bytte ut Performance-grillen med en med doble riller - synes det gir fronten en mye mer moderne look og skaper en råstilig 3D-effekt :D http://www.ebay.com/itm/BMW-5-series-F10-F11-M5-gloss-black-kidney-grilles-twin-double-slat-dual-spoke-/252748006376?hash=item3ad8f483e8:g:~LQAAOSw44BYj8bN 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Walkabout skrev:

Jeg ville gått for...

Nå ble det mange forslag her :D Og ja, spoileren er jo der for å vises. Jeg tror sannelig jeg går for blank sort her. Når jeg kommer i mål med alle detaljene i sort så tror jeg dette vil bli bra. 

Kikka litt på M5 grill, men jeg fikk meg liksom ikke til å kjøpe den.. Får se med tiden, jeg har ikke samvittighet til å bytte ut grillen når den nylig er kjøpt og montert :P Det er godt mulig det ser bedre ut. Hadde vært gøy å se en i levende live. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Bækkmann changed the title to Bækkmann's 530D F10 M-Sport - LCI M-Sport ratt på plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...