Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, fupsaker skrev:

Du må nesten få på den eksosen, ellers kan du fortsatt kjøpe min. :P 

Hadde vært kjekt, men blir nok voldsomt dyrt, så det blir vel med tanken. Artig å leke seg i Photoshop :) 

Vi får se, usikker på om den faktisk passer. Men vi har mye utgifter med huset, så spørs om det blir brukt så mye penger på det i den nærmeste tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, norbakken skrev:

335i-eksos ville vært perfekt, men jeg skjønner at det er kostbart. En dobbeltstuss slik jeg har er derimot en betydelig billigere, men fortsatt merkbar, forandring til det bedre. Kanskje ikke det beste, men godt på vei ;)

Dobbelstuss har jeg på planen. Diffusor først så nye haler :) 

Men blir ikke med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34173529273_a52b423f10_b.jpg

Mye blankere enn den faktisk er.. Vinkelen mot siden av bilen lar en lure

Blir snart å ta masse nye bilder, med chromenyrene. Andre omgivelser også 😃

Så har jeg avtaler om å ta bilde av flere kule biler i tiden fremover 👌🏻

Til helga så blir det korrigering av lakk, ENDELIG! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, 740AV skrev:

Veldig lekker bil du har :) F34 er et av de fineste karosseriene til bmw av nyere dato synes jeg.

Vi var faktisk på vei til å bytte inn F25'en i en F34 Xdrive her for en liten stund tilbake. 

Takker :D 

Er ikke så mange som synes det, spesielt i USA er den ikke godt likt. Mye av grunnen til det er at de ikke får stasjonsvogna. E91/F31 eller F11 for den saksskyld. Men de får GT'en.

Stasjonsvogna har sitt bruksområde, og i USA skulle crossover og SUV ta livet av den, allikevel er det mange som ønsker seg F31/G31 nå. GT syns jeg utfyller 3-serie tilbudet. Ingen andre 3/4-ere har den plassen som GTen har, og vi kunne ikke med familie på 5 hatt noe annet. Nærmeste hos BMW er 2 serie Gran Tourer (ikke pen og lite kjøreglad), X5 (for dyr), G31 som knapt er lansert og ganske dyr.

Syns ikke GTen står tilbake fra stasjonsvogna (sammenlignet direkte med samme motor og utstyr). Den er nok totalt sett penere, men fronten på GTen er grom, stor og helt unik ift resten av 3-4 flåten, og kjøremessig er det ikke særlig merkbar forskjell. AMS testet disse to mot hverandre på bane og da var det få poeng som gav favør stasjonsvogn på kjøredynamikken. Kjører ikke på bane jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest 3 og 4 serien er veldig fine biler, men synes kansje F30/31/32 er litt kjedelige i forhold til F34 og F36. Disse 2 + F06 er mine topp 3 av de nyere bmw'ene. F34 er vel den mest familievenlige og gunstigst priset av disse :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...