Gorg Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 2 timer siden, lagunilla skrev: Jeg har en slik eksos til salgs hvis du er interressert. 👍 Jaha, dobbel venstre side eller en på hver side? Nå deler ikke GT felles deler med F30/31 osv, så spørs om en eksos passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juni 1, 2017 Share Skrevet Juni 1, 2017 36 minutter siden, Gorg skrev: Jaha, dobbel venstre side eller en på hver side? Nå deler ikke GT felles deler med F30/31 osv, så spørs om en eksos passer? En på hver side. Passer fint over:-) ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Endelig skal jeg få korrigert lakken! Som dere får se er det behov for det. Utgangspunktet, en skitten bil.. Vaskeriper i fleng 1. Super 81 2. Surfex HD 3. Autofoam 4. Spyl av 5. Korrosol 6. Spyl av Sent på kvelden, lav sol, men ikke noe varmt så ikke farlig å stå i sola ikveld å vaske. ahj, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Vasket uten berøring, skilt og skiltplateholder fjernet Bøtte Vasking pågår Detaljer Klar til å tørkes BimmerFan!, Waterhouse, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 Det er 3M dual lock jeg skal bruke på skilt? Ikke vanlig borrelås, men låses i samme type lcoksystem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Jepp, er den jeg har brukt. Sitter som juling den Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Jepp, er den jeg har brukt. Sitter som juling den Flott, da var det rett. Skal passe på å ikke polere/vokse over området bak skiltet 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 Lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 Det går fremover! Runey, ahj og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 50/50 på spoilern! 😮😎 Gul rupes og S20Black 👌🏻 ahj, magneten, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 Ved dørhåndtak førerdør... 😮 magneten og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 😮 what is dis? ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 18 minutter siden, Gorg skrev: 😮 what is dis? M518d? 🤔 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 26 minutter siden, ahj skrev: M518d? 🤔 Noe sånn. Følg med på Instagrammen, kommer litt på historien der ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2017 Share Skrevet Juni 2, 2017 50/50-bilder av detailing må være noe av det mest tilfredsstillende på jordens overflate. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå