walter Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 (endret) Dagens update: bestemte meg for å ta felgvalget til neste år, har noen på hånden som jeg er veldig interesserte i. Så får spare opp dekk/felg budsjettet. Valgte derfor og invistere i nye dekk på dem jeg har per dags dato. Var på høyst tid! De gamle var slutt og kordene var gåen. Gikk ifra 235/45 til 225/35. Ny balanserte dekk hjalp også på:) Har også tenkt på om jeg skal lakke bilen oppigjen i samme farge, eller bytte farge. Men etter jeg så resultatet av folieringen som er blitt utført på bilen til en kollega av meg, så begynte tanken over på å folkene den istedenfor. Slenger ut ett bilde av Hannes E61 Endret Mai 23, 2017 av walter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 Morgen dagen skal brukes på og rette opp eksosen skikkelig og montere nye sidepanel på passasjer stol og fører stol. Carlsius reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 23, 2017 Share Skrevet Mai 23, 2017 Må snike inn et lite lydklipp også da walter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2017 14 minutter siden, DanielStance skrev: Må snike inn et lite lydklipp også da Tror det må bli når jeg har fått vekk mellompotten. Litt "tam" lyd men likevell helt grei sånn som det er i dag har tuv papirer på bakpotten. Så planen er å få det godkjent, samt senken nå etter en hjulstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 (endret) Siste delene kommet i posten i dag. vært veldig spendt på kvaliteten på m-listene jeg bestilte i fra Litauen. Ble ganske overasket! tok og monterte sidepanelene til setene og i samme slengen. - Før: - Etter: Med listene montert og Endret Mai 24, 2017 av walter sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2017 Ble justering av eksosen I kveld Helt innafor med løftebukk! norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 24, 2017 Share Skrevet Mai 24, 2017 Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2017 Klar for avreise Spendt på hvordan det går over fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Mai 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2017 Vellykket tur-retur gatebil Våler veide hengeren og den låg på 1900kg helt kanon bil å trekke med! Kom på ett forbruk på ca 0.8 på milen! Skal ikke klage Daniel. og Skare1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Spottet dere på vei hjem(antar jeg) Så flott ut med e30en bakpå. Ikke gale forbruk min 528ia bruker kanskje 0,8 på langkjøring om jeg tar det pent. walter reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 Lite som har skjedd i det siste her. Skal snart bytte simmerringer på motor og gir, "knirkeforingen" samt plan om og fjerne mellompotten for mer lyd av Eisenmann bakpotten. Lite bilde på kjappen Daniel. og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet August 3, 2019 Forfatter Share Skrevet August 3, 2019 Kanskje på tide med en liten oppdatering😅 Mye har skjedd på 2 år siden sist jeg postet noe. en liten sneak peek👀 Daniel. og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
walter Skrevet August 3, 2019 Forfatter Share Skrevet August 3, 2019 Jeg nevnte tidligere at jeg ville hel lakkere bilen i bilens farge(svart) eller om lakkere den til en rød farge. Etter mye om og menn så ble jeg enig med meg selv at jeg ville gå for imolarød 😃 Under rehabiliteringen kom det fram til at kanaler måtte skiftes, dører som måtte byttes og bakluken ble skiftet ut den og. en god del rust på de «normale» plassene ble tatt hånd om og forebygget. Valgte og å gå tilbake ifra LED ringer og grøfte lys til orginale halogen pærer 😇👇 Etter mye leting fikk jeg tak i en orginal exotic tuning lippe med sertifisering produksjonsnummer 77/100 laget 🙏🏼😃 papertiger, Otis, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 3, 2019 Share Skrevet August 3, 2019 Tidenes bump haha.. Ble veldig fin i rød! Kostet vel en nyre og en arm. Er ikke det sånn Strassentech lippe da? Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 3, 2019 Share Skrevet August 3, 2019 Ja, dette var virkelig en innertier! Helt riktig E39 i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå