Gå til innhold

Leiv’s E34 M5 - Alpina & mye annet ymse


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

17 hours ago, liffi said:

@danskiii var med å hente så ble en fin roadtrip. Han er også jævla mugen fordi jeg ikke vil selge han bilen men det får bare være. . Meeen vi har da noen planer for denne så bil skal det bli av den.
Motor er alt ute av bil så den skal strippes og pakkes om igjen hvis ikke annet oppsett bestemmes! 

Skal nok finne noen måte vi kan gjøre en deal her til slutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mortenej
skal få tatt noen ila uka å sendt deg :) 

@danskiii Din jævla skurk! Du har vel en plan du. Ender vel med jeg gir bort bilen etter nok inntak på et treff eller en "rolig" middag hos deg vel …. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, liffi said:

@Mortenej
skal få tatt noen ila uka å sendt deg :) 

@danskiii Din jævla skurk! Du har vel en plan du. Ender vel med jeg gir bort bilen etter nok inntak på et treff eller en "rolig" middag hos deg vel …. 

Hehe, the night is still young som dem sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står enda på land.. ble null jobbing i år på den, men fått brukt den andre litt i sommer ja, men blir litt båt!

men som jeg har sagt tidligere år.. Neste år er den på sjøen … 🏴‍☠️ fått ferdig eksos delene, så nå er det bare smått igjen så satser på det går veien nå.

kom hjem med en til i dag. Ikke like stor som de andre men fin båt til Eldstemann her og starte med :)  IMG_5202.thumb.jpeg.54a54b275eea6797dceb055320f61e82.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten inspeksjon av nye lokalet i dag, å tatt litt mål og sjekket fundament.
 

Skal kappe ut litt å støpe nytt fundament rundt løftebukker så det blir stødig å fint. Blir å lager hems / pauserom med mulighet for noe pils over "verksted benk området " . 

gulvet skal slipes å legges med epoxy samt etterisolere og få inn Vermepumpe. Så dette blir nok et prosjekt i / over vinteren da det ikke er helt klart til å taes over enda samt koster jo litt kroner og bygge seg et lite "verksted"  

IMG_5232.thumb.jpeg.96d015b9e3b6a4139f936b8ffba77d9c.jpegIMG_5234.thumb.jpeg.e2c6922a3fff0232d1e35d02b8f68bad.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare halve! 300kvm blir litt vel mye 😵💫💸

kunne tenkt meg alt men unødvendig utgift mtp alt som skal gjøres med denne halvdelen. Å uansett så er det en annen skælk som har lager der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye knot å styr så fyra endelig "Haien" går ikke helt 100 men den går, så da kan man få den på mapping så får vel han justert resten å fortalt meg hva jeg må oppgradere 😂

Fikk laget en midlertidlig "Fuelcell"IMG_5330.thumb.jpeg.ee6eda978a03b9e6f68ab1f47806ba3d.jpeg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spontant innfall å justere litt på 535’n.. lenge leve ungdommen 🏴‍☠️😂

IMG_5407.thumb.jpeg.2ab1bb1539bd4ada81c0e21dd79f59b5.jpeg

ble nå ikke så galt, men kanskje litt mye during inni bil. Downpipe er å bestilt, men blir vel å endre eksos da. Evt lage noe nytt, men for nå så duger det helt ok. 
IMG_5408.thumb.jpeg.cac8e4d6cd8e59b6237c33ad30fb1803.jpeg

lakka endene sorte som originalt. 
IMG_5409.thumb.jpeg.595fe3ce670285bc6dc8f56bad2147ec.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...