liffi Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Freakshow, AHellem og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Her var herligheten ja! Bare få gang! Snart bud og hyttetur! M5 mandatory! liffi og AHellem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Fikk montert mer i dag. Fikk ordna alt av pakninger, O ringer, vacum, innsug +++ , sveisa og fiksa eksos og fyra opp Fikk også sjekka gulv å det ser jaggu ikke så galt ut eller Såååå fyra vi opp bilen med hel eksos og ikke bare downpipe og gledet oss til første ordentlige prøvetur på veien, men så.... noe som ikke stemmer, det rassler. Høres noe ut som kjedet som slår borti noe. Så da var det bare og demontere alt igjen! 😑 misstenker strammer som er gåen. Skal ikke den styres med trykk å kunne være bevegelig? Mulig slakk i kjedet å men skal prøve med ny strammer først i morgen å se. fant å dette, det it som det har vært brukt før ja hehe. Lappa sammen no drit, men er jo tett så.. AHellem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 28, 2017 Share Skrevet April 28, 2017 Gratulerer med klassiker En gang E34, alltid E34 sier jeg 👍 Dette må da være ett kurant utgangspunkt, 3,6 litere er absolutt en modell som ikke skal undervurderes. Jeg tror også at dette er noe av de smarteste man kan kjøpe av gammel BMW i dag. Om fem år er verdien på disse det dobbelte, så da vil jeg påstå det er en god investering. Eneste problemet jeg finner er at jeg ikke har fått ut den berømte fingeren og kjøpt meg en E34 M5 selv.... Lykke til Gustav C., liffi, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2017 Forfatter Share Skrevet April 28, 2017 Så sant så sant. Har vurdert og kjøpe en til som investering men da i meget bra stand men har ikke no sted å lagre eller kapital hvis jeg skal pusse opp denne men har jo 535'n også ( E28'n ) + 2 så det får holde med biler nå hvis ikke blir det som før, at jeg har for mye og går lei ! 3.6 er ikke no sinke nei, men ikke no racer eller men en fin sommerbil Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2017 Share Skrevet April 29, 2017 må følges med her ja! Skal sies at jeg har vært temmelig lite her inne selv i det siste liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 29, 2017 Forfatter Share Skrevet April 29, 2017 Satt på ny strammer idag ( s50 ) i håp om det ordna seg, men nei... så da må alt ut å sjekkes. Men hvor burde deler bestiller og burde jeg eller får man noe typ av forsterkete deler etc. Tar imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2017 Fant litt rust 😱 danskiii, Bimmerlorris og AHellem reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2017 Loppis i hagan .. E34 gromdeler BjornarHS, danskiii og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 10, 2017 Share Skrevet Mai 10, 2017 Gratulerer med bra eksemplar! Utrolig flotte og gøy og kjøre disse e34 M5'ene! Ser ut som om at den blir satt godt i stand igjen og. Pen farge, gleder meg til og se fortsettelsen! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2017 Bilen er i allefall ute, så blir fraktet til verkstedet her for litt hjelp så man kanskje rekker Gs treffet i Bud. Få ordna litt deler å lakkert litt danskiii og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Dæven å fin den ser ut :). Hadde jeg hatt en m5 e34 ,tror jeg at jeg hadde bodd i den. Føler jeg bor i min lille 535 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2017 Fin langt ifra men langt ifra fin trenger en del pleie denne her, men rustmessig så er den bra. Å det er viktigst sånn karosseri messig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 Da fant jeg feilen på strøm til hjernen det blei fikset, fått montert resten av bilen å tatt første ordentlige prøvetur. Deilig. men kortvarig glede da jeg hørte banking ved svak rusing, noe som hørtes faretruende ut som rådelager... etter flere timer feilsøking, tenking osv tror jeg at detver løst svinghjul. Håper det er feilen så skal ta ut kassa i morgen. Krysser fingrene da det straks er Gs Bud! Hawkon88 og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 ALLE boltene på svinghjulet var løse... livsfarlig. Det jeg tror er at han som hadde motoren bare har skrudd til svinghjulet, å solgt motor så har den blitt montert. Fant også ut at clutchen må byttes så det blir bestilt i morgen. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå