liffi Skrevet November 22, 2020 Forfatter Share Skrevet November 22, 2020 (endret) Ja takk! Skyver godt men var såpass vandt med X5’n , men diesel power er noe helt annet. Alpina’n går godt også men ja. Kan fort bli fotgjenger å jeg er totalt avhengig av førerkortet i jobb ja utstyret er det ikke noe og si på. Har det man trenger og litt til Endret November 22, 2020 av liffi Tekst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2020 Liten sjekk på bilene og musefeller! Alt så fint ut Bimmerlorris, danskiii og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 22, 2020 Share Skrevet Desember 22, 2020 1 time siden, liffi skrev: Liten sjekk på bilene og musefeller! Alt så fint ut Ingenting er bedre enn det Liffi .😀 Nå er det bare litt julefeiring ,så går vi mot lysere tider igjen og godbiler som står i garasje kan ut igjen . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 5, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2021 Liten luftetur i dag siden det var såpass pent vær Ikke ofte man ser 2 gamle V8 biler på Saltveier. Spylt av litt på "delebilen" så den i det misnste ser pen ut fra avstand.. Vi vasket også svoger sin 540 mens veiene var sånn nogelunde tørre før den ble kjørt inn i garasjen fint med en liten luftetur. og en ren å "pen" grom20 sveigis, Bimmerlorris, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 Delebilen? Ser bedre ut enn alle jeg har hatt 😂 må si jeg misunner deg på bilparken! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 6, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2021 Ja altså den er hel å grei men rust i kanaler / gulv å ser ikke pen ut under generelt men teknisk god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Januar 6, 2021 Share Skrevet Januar 6, 2021 4 timer siden, liffi skrev: Ja altså den er hel å grei men rust i kanaler / gulv å ser ikke pen ut under generelt men teknisk god stand Du har bil, jeg har restekanaler og tråd og sveis. Marry? 🤪 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 19, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2021 Ikke mye uppdate med M5’n eller AlpinAtten uten om litt deler som er på vei, men grom20’n ble solgt da den har stått mer eller mindre hele vinter. Snart sommer og båtsessong så kan ikke samle på så mye. Konebilen ble rygget på her om dagen så må bestille ny fanger og div.. så får man se om jeg flekker opp panser osv i samme slengen.. står for det meste i hagen å snør ned men fikk seg en liten vask i dag:) fikk jobba litt den Xdriven når jeg rygga ut i dag. Kommet litt snø. Fikk fjernet den stygge logoen bak da den ikke satt der den skulle. Bilen var også levert emblemfri når den var ny. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2021 Share Skrevet Februar 19, 2021 Gøy å se litt oppdateringer her Liffi . Ja noe må vekk sånn er det jo ,hvertfall du som og er båtmann😊 Dritt med skaden på bilen ,men heldigivs reparerbart . Nydelig 550 hvertfall 💕 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeveren Skrevet Februar 19, 2021 Share Skrevet Februar 19, 2021 Skulle sagt ifra om grom20 salget, litt lysten på å begynne å samle jeg og, bli en Liffi V2.0 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 21, 2021 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2021 Ja den ble lagt på finn.no ! Fikk bare sånn spontant salg over meg som jeg ofte gjør, så den gikk ila få dager.. liffi v2.0 ja! Ja har sine bakdeler det også 😂 mye skvip som hoper seg opp men jeg har nå kasta og solgt det meste siste årene, men noe fine deler og biler er igjen Zeveren reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 12, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2021 Prøver og få interiøret komplett da den har manglet baksete med korrekte striper. Fått tak på mateialer samt en fyr som tar på seg jobben. Håper det snart er ferdig da jeg startet dette prosjektet før jeg satt bilen på lager. hadde store planer om nye felger samt div oppgraderinger men det blir satt litt på vent pga Covid situasjonen så prioriterer litt penger på båten så man kan komme seg ut med familien i sommer som alle andre sikkert skal i år 🚤 Men bilen skal på veien og treff men får bare bli såsi som den var for i år danskiii, Ampera, Zeveren og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2021 Liten oppstrekk av konebilen. Nye bakdempere, bremser rundt om, foringer + litt ymse og fikk seg en fullstendig rens / påskevask før jeg pakket for en liten ferie. Fru med unger dro på søndag, så jeg får følge på ikke fult så myk / sigen i røva selv med full bil god Påske🐥 fine veier Litt veimat og obligatorisk stopp Bimmerlorris, danskiii, Ampera og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 10, 2021 Forfatter Share Skrevet April 10, 2021 Liten små stor oppdatering ettersom girkassa låste seg sist så må jo den overhales. Så da er det greit med å få tak på en 290 kasse til + litt annet 🥜 ble vel også funnet noe man kan kalle barnfind. Trodde sånt bare eksisterte på internett men jaggu sto det en BT motor i det falle ferdige skuret alt av deler ser ut til og være i topp stand så greit med en ekstra motor og bygge på da er alt i hus Baksetet er også klart så nå er den snart komplett inni også. Først ha "kopi" bil så må alt stemme Sjakalen, Lars89, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2021 Share Skrevet April 10, 2021 Dæven dette er tøft .😊 Du er flink på å finne ting ,ikke minst kjekt med ekstra ting .😎 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå