Gå til innhold

Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !


Ingvaldsen
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg endelig kvitt værste rusta :) resultate ble bra og fargen matchet utrolig bra etter å ha polert framdør og framskjærm da bilen er ekstremt matt i lakken... bilen skal poleres å forsegles skikkelig i nær framtid :) 

må beklage for de dårlige bildene men har knust kamerae på telefone så jeg må ta bilde med selfiekameraet... 

2C1DFB7B-C383-4E1C-8D38-63D86A6F2B8A.jpeg

A2F71BA3-F7E9-468E-9AAE-B78F3B8211FA.jpeg

0F4D071F-7B39-4FB6-82DB-92964D64F4EA.jpeg

A99B09F6-0075-4FAE-902C-12D782C583CE.jpeg

076045AA-3769-4984-98CA-491973FBA3F0.jpeg

A3F4325A-EC52-4935-A481-E73FCFFD7785.jpeg

D60DC83E-A682-431E-A1DA-1EC570F72B2B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuv på eisenmann sport ja. På min gamle sitter det eisenmann race, dem er det ikke tuv på desverre.

Et godt alternativ er schmiedmann sine bakpotter. Jeg hadde det på velveten først, var finere lyd enn eisenmann faktisk. Søk på rs-heggem evt frode82 på youtube, så ligger det lydklipp av oppstart ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er digg med KW er at du kan trygt montere det nå og det ser like fint ut til våren tiltross for vinterveier med søle, slaps og salt. Du kommer definetivt ikke til å angre på V2. Var kjempefornøyd med mitt sett, dog var det 5-6 år gammelt men funka like fint for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Det som er digg med KW er at du kan trygt montere det nå og det ser like fint ut til våren tiltross for vinterveier med søle, slaps og salt. Du kommer definetivt ikke til å angre på V2. Var kjempefornøyd med mitt sett, dog var det 5-6 år gammelt men funka like fint for det. 

Det var godt å høre ! Behandlet du dine med noe ? Vurderer å dekke mine til med hulromsvåks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Det var godt å høre ! Behandlet du dine med noe ? Vurderer å dekke mine til med hulromsvåks...

Sprayet kun på en spray jeg fikk med ett coiloverkit jeg kjøpte for noen år siden. Er vel en slags beskyttelsesspay til gjenger. Det har igrunn funka fint det. Der du bor er vel salting ikke-eksisterende uansett men jeg har hvertfall hatt av hjula ett par ganger ila vinteren for vask av hjulbuer og rens av gjenger for sikkerhetsskyld. Og på våren er det kun en kjapp runde med stålbørste så er gjengene like fine. 
Ett produkt som holder fukt og vann ute holder fint det. Tror faktisk noe så enkelt som Vaselin hadde funka fjell. Ett lite tynt lag på gjengene burde holde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Sprayet kun på en spray jeg fikk med ett coiloverkit jeg kjøpte for noen år siden. Er vel en slags beskyttelsesspay til gjenger. Det har igrunn funka fint det. Der du bor er vel salting ikke-eksisterende uansett men jeg har hvertfall hatt av hjula ett par ganger ila vinteren for vask av hjulbuer og rens av gjenger for sikkerhetsskyld. Og på våren er det kun en kjapp runde med stålbørste så er gjengene like fine. 
Ett produkt som holder fukt og vann ute holder fint det. Tror faktisk noe så enkelt som Vaselin hadde funka fjell. Ett lite tynt lag på gjengene burde holde. 

Okei :) har du eller noen andre innpå her forsket på returjusteringa på kw v2 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Ingvaldsen changed the title to Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...