Frode D Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Hva legger du i skarpere lyd? Mer rasping? Vurderer det selv, men vet ikke om det blir for mye. Er veldig glad i lyden i min sånn den er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 15 minutter siden, Frode D skrev: Hva legger du i skarpere lyd? Mer rasping? Vurderer det selv, men vet ikke om det blir for mye. Er veldig glad i lyden i min sånn den er nå.. Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 13 minutter siden, Fahad skrev: Mer rasping ja 😀 Det kan bli litt mye, men siden du har muligheten til å styre spjellene, så anbefaler jeg å bare kjøre på med DP. Anbefaler VRSF, perfekt passform, og ikke overpriset. Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 28, 2018 Forfatter Share Skrevet April 28, 2018 (endret) 1 time siden, Frode D skrev: Høres bra ut. Men VRSF har vel ikke noe "flex joint" som noen andre har. Tenker på varmeutvilking og utvidelse av metallet. Ja det stemmer. Men som jeg har lest, så er det ikke nødvendig med flex joint så lenge man kjører med catless dp. Originale dp skaper en del varme pga katalysatorer, og da er det nødvendig med flex joint Endret April 28, 2018 av Fahad Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Nå forventer jeg et nytt lydklipp Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 30, 2018 Forfatter Share Skrevet April 30, 2018 Lydklipp med downpipes. Er bare en snapchat video, så lyden er ikke den beste VID-20180430-WA0003.mp4 magneten, Marius2002, Frode D og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2018 Noen bilder fra dagen i dag sammen med kompiser. Mclaren 5702s, Porsche GT3, Range Rover Sport og min M4 RF91, fxslin, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2018 Bestemt meg for å prøve å selge bilen etter sommeren. iPE eksos er til salgs for en hyggelig pris hvis noen skulle være interessert 😀 Anlegget er komplett catback med 2 stk fjernkontroller man kan styre spjeldene med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2018 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125006530 Selges! På tide å prøve noe nytt Endret Juli 25, 2018 av Fahad magneten, ///M-ini95, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2018 Share Skrevet Juli 25, 2018 Synd men spennende å se hva neste blir! Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2018 57 minutter siden, Gabz skrev: Synd men spennende å se hva neste blir! Lykke til med salg Lyst til å prøve i8 før jeg vender tilbake til en F80/F82 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2018 Share Skrevet Juli 25, 2018 Ser den! Fikk låne i8 en helg med en kompis, koste oss veldig. Men i min mening så er det kun show-faktoren utseendemessig som er overlegen på den kontra en M-bil. Hadde uten tvil valgt M over i8 om jeg skulle kjøpt. Men absolutt verdt å teste, overraskende morsom bil! Du får dele ditt inntrykk når du får prøvd en. Fahad og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2018 15 minutter siden, Gabz skrev: Ser den! Fikk låne i8 en helg med en kompis, koste oss veldig. Men i min mening så er det kun show-faktoren utseendemessig som er overlegen på den kontra en M-bil. Hadde uten tvil valgt M over i8 om jeg skulle kjøpt. Men absolutt verdt å teste, overraskende morsom bil! Du får dele ditt inntrykk når du får prøvd en. Jeg prøvde en ifjor, og satt med akkurat det samme inntrykket som du sitter med. Men den er uslåelig når det gjelder utseendet 🙂 Går jeg for en F80, så vil jeg nesten ikke føle at jeg har byttet bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 25, 2018 Share Skrevet Juli 25, 2018 Ser absolutt den. Veldig gøy å cruise rundt i i8 og få blikk, smil og tommel opp fra alle og enhver Praktisk i daglig bruk med tanke på hybrid og forbruk etc. også. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 26, 2018 Share Skrevet Juli 26, 2018 On 25.7.2018 at 10.46, Fahad skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=125006530 Selges! På tide å prøve noe nytt Kolbotn Bil burde jo knipset noen bilder ute heller, ble veldig mørkt og feil (gulaktig) lys inne. De bildene du har på Instagram er jo mye finere Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå