Eirikman94 Skrevet Januar 15, 2019 Share Skrevet Januar 15, 2019 På 16.3.2018 den 22.55, Tollefsen skrev: Tåkelys er blitt fjernet og blitt erstattet med 335is luftkanaler. Hvor fikk du tak i 335is luftekanaler? Vil gjøre det samme med min E92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2019 9 timer siden, Eirikman94 skrev: Hvor fikk du tak i 335is luftekanaler? Vil gjøre det samme med min E92. GS/Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 (endret) Lite som skjer for tiden. Fått felgene tilbake fra coating (Max Protect V1 & V3), og ellers skal bilen få service snart med Oljeskift, bremseskift foran og bak, drivstoffilter og bytte av hovedtermostat. Når man først skal igang så kan man jo hive dette opp og... Snow Performance Stage 3 Kit og EGR Pro kit. Begge levert og satt opp med riktig dysestørrelse for 35d Steg2+ av TRF. Endret Januar 25, 2019 av Tollefsen Designer, danskiii, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 (endret) . Endret Januar 25, 2019 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 (endret) . Endret August 27, 2019 av Tollefsen TRF, Diiesel, mowz og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Spennende Hvordan føles girkassen med Sutphin kontra originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 9 minutter siden, Gabz skrev: Spennende Hvordan føles girkassen med Sutphin kontra originalt? Husker nesten ikke hvordan originalt er lenger, men en helt annen verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Men HVA er annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 7, 2019 Share Skrevet Mai 7, 2019 Og hva er forskjellen mellom Sutphin Tuning og OTS maps fra xHP? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 (endret) 19 timer siden, Otis skrev: Men HVA er annerledes? 7 timer siden, ahj skrev: Og hva er forskjellen mellom Sutphin Tuning og OTS maps fra xHP? Nøyaktig hva som er forskjellen vet jeg ikke og kommer aldri til å få vite da han ikke gir ut info om hva som er blitt gjort (ganske åpenlyst). Det jeg har merket er typisk nedgiring fra 2-1 er ikke like røff, holder girene lengre ved fullt gass, henger ikke på giret ved delvis gass, stillestående start er endret på slik at man ikke ender opp med å stå å spinne ved "brakeboosting", men man faktisk kommer seg avgårde, velger et mer korrekt gir rullende ved kickdown (alt etter farten). Føles også ut som at det ikke legges av så mye mot sperra før girskiftet. Må få til at dere som eventuelt skulle være skeptisk får prøvd en tur for å se hva det går i Endret Mai 7, 2019 av Tollefsen Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 7, 2019 Share Skrevet Mai 7, 2019 9 minutter siden, Tollefsen skrev: Nøyaktig hva som er forskjellen vet jeg ikke og kommer aldri til å få vite da han ikke gir ut info om hva som er blitt gjort (ganske åpenlyst). Det jeg har merket er typisk nedgiring fra 2-1 er ikke like røff, holder girene lengre ved fullt gass, henger ikke på giret ved delvis gass, stillestående start er endret på slik at man ikke ender opp med å stå å spinne ved "brakeboosting", men man faktisk kommer seg avgårde, velger et mer korrekt gir rullende ved kickdown (alt etter farten). Føles også ut som at det ikke legges av så mye mot sperra før girskiftet. Må få til at dere som eventuelt skulle være skeptisk får prøvd en tur for å se hva det går i Såpass ja. Høres ut som en god forbedring. OTS maps er bra, men ikke nødvendigvis det beste alltid Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 29, 2019 Forfatter Share Skrevet September 29, 2019 (endret) Liten oppdatering: Fått byttet ut Wagner EVO1 intercooleren til en helt ny type lansert nettopp fra ATM. Større kjøleareal også blir jeg kvitt hurtigkoblinger som har en tendens til å lekke over tid pga o-ringer. Utenom så hadde jeg også sendt instrumentpanelet bort for ombygging. Følgende modifikasjoner skulle gjøres: - Røde nåler - M3 ringer rundt speedo og rpm - Sølv ringer bak speedo og rpm skive for å gjengi lys bedre - Byttet led dioder til hvite istedenfor oransje - Byttet rpm skive slik at jeg får mulighet til å ha oljetemp istedenfor forbruksmåler. Ferdig kodet ved levering. Instrumentpanelet sendes imorgen tilbake til meg og ser frem til å få sett med egne øyne hvordan det ble. Bildene taler uansett for seg som et bra resultat. Legger ved noen bilder under byggeprosessen. Før demontering startet Sølv ringer plukket ut De nye som skal inn På plass Før modifisering Underveis Bakskiver ferdig laget Lodding pågår Begynner å falle på plass Ferdig satt sammen Test av led dioder og koding Endret September 29, 2019 av Tollefsen AlexHD, Ingvaldsen, Diiesel og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 29, 2019 Share Skrevet September 29, 2019 Hvor sender man sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 29, 2019 Forfatter Share Skrevet September 29, 2019 Akkurat nå, Otis skrev: Hvor sender man sånt da? Har en i USA som jeg har kontakt med som bygger om hovedsaklig E9x 335i clusters, men har sett at det har vært marked for 335d clusters der borte også. Han har gjort endel arbeid på europeiske clusters også siden han har kunder over hele verden slik jeg har forstått det. Hvis du ønsker å få kontaktinfo så send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 29, 2019 Share Skrevet September 29, 2019 Noen flere planer på effektfronten ?👀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå