ahj Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Tåkelys delete? awt og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 9 minutter siden, ahj skrev: Tåkelys delete? 5 øre til @ahj ahj og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Og 10 poeng til @danskiii for å fjerne tåkelysene. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 Da var det blitt jobbet litt ikveld også. Har fått i hus luftføringer uten tåkelys så det måtte da inn etterhvert. Prøvde først komme til uten å ta av hjulet, med kun å løsne hjulbuen på ene siden. Dette ga jeg fort opp da det ble et styr uten like. Jekket opp bilen og skrudde ut hele skiten! Så var det slik det så ut bak. Enorme mengder insekter fra turen kom frem i bunn her Først vsr det ut med tåkelyset, 4 skruer. Så et deksel på baksiden som hindret luft å komme igjennom grillen. Til slutt ut med grillen. Det nye gitteret passet greit inn men krevde litt arbeid for å få på plass. La merke til at disse har ikke mulighet for å sette på dekselet som hindrer vann, vind, stein osv å komme inn. Så litt småspent hvordan dette blir. Ettersom jeg ikke har kode utstyr så måtte jeg rett og slett finne en måtte å stripse opp lykta inni der. (Vil bmw kode dette om jeg spør?) Var utrolig vanskelig å finne en god løsning og langt ifra fornøyd med metoden jeg valgte. Lykten stripset inn mot luftekanal for bremser. Sitter bra, men sitter nå direkte i skuddlinja for alt som skyter inn fra veien. Denne SKAL flyttes men måtte få gang på neste da det var sent. Videre så så det betydelig bedre ut med lykten fjernet, et gledelig syn Neste side var gjort på halve tiden da jeg nå hadde fremgangsmåte og verktøy på plass. Her fant jeg en mye bedre plass for lykta. Litt vanskelig å se men den er der. Henger nå over grillen istedenfor så blir evt bare turbulens som kommer opp. Men skal somsagt bort til slutt. Før: Etter: Likte dette mye bedre, en tone mer agressiv! Nå må jeg bare finne noen billige F80 speil, @awt sin siste oppgradering har gitt mersmak Synd man ikke slipper unna med kun dekslene her på F3x... fupsaker, Gorg, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Ble veldig mye bedre. Det er ikke mulig å kjøpe andre bremsekanaler? Jeg husker jeg monterte det på 1-serien når jeg gjorde det samme der. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 5 minutter siden, awt skrev: Ble veldig mye bedre. Det er ikke mulig å kjøpe andre bremsekanaler? Jeg husker jeg monterte det på 1-serien når jeg gjorde det samme der. Enig Jeg har lett pittelitt bare etter amdre kanaler. Ser F80 har men de passer garantert ikke, mulig noen av de med større motor har men ikke funnet eller lett mer enda.. Velkommen til å lete hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Muligens disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 5 minutter siden, awt skrev: Muligens disse? Så på dem men er ikke dem for en typ kjøler som skal sitte på siden som jeg evt ikke har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2017 Share Skrevet August 15, 2017 Godt mulig, jeg aner ikke. På 1-serien var det en kjøler på høyre siden, slik at kanalen der ikke passet, men så fant jeg ut at en eller annen kjip spesialutgave av e88 128i kom uten tåkelys, så fikk tak i en fra en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 15, 2017 Forfatter Share Skrevet August 15, 2017 7 minutter siden, awt skrev: Godt mulig, jeg aner ikke. På 1-serien var det en kjøler på høyre siden, slik at kanalen der ikke passet, men så fant jeg ut at en eller annen kjip spesialutgave av e88 128i kom uten tåkelys, så fikk tak i en fra en slik. Ser ut som dem du linket til er rett. Var ikke på de motorutgavene jeg kikket på. Googlet delenr så ser rett ut men må vente litt desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Fått tak i delene nå @awt, disse er ment til å monteres på ekstra radiatorer desverre, men skal se om jeg ikke får dem til å funke awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2017 Forfatter Share Skrevet August 27, 2017 Så ble det litt vask på denne tråden også (spoiler i e21 tråd) Var godt å få samlet begge bilene igjen! Føe jeg startet med vask så var det pæreskifte på agendaen. Litt tvilsom på biltema styling somregel, men det fpr gå for denne gang Venstre først mye bedre! Så måtte jo ta andre også da Så ble det håndvask av begge kjerrer. Kjøpte meg vaskehanske og mikrofiber tørkeklut på biltema, p21s til hjula og chemicalguys mr.pink til såpe. Lenge siden jeg har tatt ordentlig vask nå, tok sin tid når det er to biler og alt er for hånd. Fornøyd til slutt, neste blir å tilpasse disse luftføringene som egentlig er til ekstra radiatorer for å ta seg av lufta som kommer inn hvor tåkelysa var. fxslin og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 Kan noen hjelpe? Trenger del nr 18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 1 time siden, danskiii skrev: Kan noen hjelpe? Trenger del nr 18. F30 335i? Sjekket på realoem.com om du finner delenummeret der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå