danskiii Skrevet August 30, 2017 Forfatter Share Skrevet August 30, 2017 7 minutter siden, ahj skrev: F30 335i? Sjekket på realoem.com om du finner delenummeret der? Jepp. Samt koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 30, 2017 Share Skrevet August 30, 2017 4 minutter siden, danskiii skrev: Jepp. Samt koed. Skal sjekke litt morgen, se om jeg klarer å finne noe danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 Googlet "F30 fender liner vented" -> voila: 51 71 7 260 727 51 71 7 260 728 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 10 minutter siden, Frode D skrev: Googlet "F30 fender liner vented" -> voila: 51 71 7 260 727 51 71 7 260 728 Burde postet her, men sendte samme delnummer på PM for 30 min siden danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Takker til begge! Skal få snakket med bmw og se om jeg ikke får bestilt fortløpende Vurderer også å fjerne grillen i det hele foran disse.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Tilbake på vegvesenet nå for godkjenning av senk OG spacere fupsaker, macrorain, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet August 31, 2017 Share Skrevet August 31, 2017 Ble det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 31, 2017 Forfatter Share Skrevet August 31, 2017 Godkjent! fupsaker, Gorg, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 4, 2017 Forfatter Share Skrevet September 4, 2017 macrorain, papertiger, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Har de skrevet inn høyde fra skjerm/felgsenter på senkefjærer? Det har jeg ikke sett før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 26 minutter siden, Frode D skrev: Har de skrevet inn høyde fra skjerm/felgsenter på senkefjærer? Det har jeg ikke sett før.. Det står i vognkortet på vår E91 med Hartgefjører også, så regnet med det var vanlig praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Det står i vognkortet på vår E91 med Hartgefjører også, så regnet med det var vanlig praksis. Mulig det er ny praksis. Jeg har godkjent tre biler med senkefjører og aldri hatt høyde skrevet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 1 time siden, Frode D skrev: Har de skrevet inn høyde fra skjerm/felgsenter på senkefjærer? Det har jeg ikke sett før.. Også skrevet inn på E90 min, men jeg trodde det var fordi det er BMW performance fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 5, 2017 Forfatter Share Skrevet September 5, 2017 1 time siden, Frode D skrev: Har de skrevet inn høyde fra skjerm/felgsenter på senkefjærer? Det har jeg ikke sett før.. Det står bare de har målt høyden, står ikke hva høyden er 11 minutter siden, ahj skrev: Også skrevet inn på E90 min, men jeg trodde det var fordi det er BMW performance fjærer. 1 time siden, papertiger skrev: Det står i vognkortet på vår E91 med Hartgefjører også, så regnet med det var vanlig praksis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 5, 2017 Share Skrevet September 5, 2017 Åja. Det står jo "... senter F/B 34/33cm". Som er en ganske vanlig avstand fra skjerm til senter felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå