Gabz Skrevet Januar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2018 Lite som skjer her om dagen, men bilen er i daglig bruk. Mye å gjøre for tiden, blant annet flytting pga. jobb i 6 måneder. Så i dag ble den brukt som transportør av flyttelass, og dermed også sin første lille langtur i mitt eie på cirka 40-50 mil, noe som gikk smertefritt. Skal pendle til disse trakter igjen i helger, ferier osv. i løpet av tiden jeg bor borte, så får se hvordan den holder seg fram til sommeren. Har dog ganske god tro på at denne klarer seg fint og er riktig bil for jobben. Får slenge ut et lite stemningsbilde fra det velfortjente skumbadet som fulgte. Eneste som skal skje på denne i nærmeste framtid er å få på plass litt småting. Trimlist på bakluken, deksel over batteri baki, skaffe tåkelys og gitterne til frontfanger, kanskje bytte til xenon-lykter, få byttet gåen ABS-sensor osv. Oppdateringer vil komme ettersom ting skjer. sAlnes og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 12, 2018 Share Skrevet Januar 12, 2018 Er det lov å spørre hvor du skal flytte? Regner med at jobben har stor mulighet for fast stilling/forlengelse siden du flytter på tross av bare 6 mnd-kontrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2018 Skal på opplæringsprogram i regi av jobben i Hedmark i 6 mnd, også tilbake hit og jobbe fulltid fast på en lengre kontrakt Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2018 Fått bestilt noe deler brukt idag, så jeg får ordnet mye av småplukket som er på bilen. Tåkelys til frontfanger Grill/deksler til frontfanger Deksel til bagasjerom over batteri Trimlist over skilt på bakluken Kommer oppdatering når det er montert. Ellers blir bilen fortsatt bare brukt og vasket, egentlig. Kjørt mange ganger t/r Oslo-Elverum de siste par ukene, samt til skole, jobb, butikken etc. daglig og bilen har fungert smertefritt så langt, så det er jo deilig! Får slenge med et stemingsbilde igjen så tråden ikke dør heelt ut. Gud som jeg gleder meg til vår, sol, tørt føre og cruising i E28.. danskiii, BjornarHS og E.C. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2018 Fikk inn delene idag. Jeg iverksatte med en gang. Begynte med dekselet i bagasjerommet. Så var det frontfangeren sin tur. Meeeen fant ut litt for sent at dette er en facelift-fanger og ikke pre-face. Så tåkelysene passet jo ikke.. Men fikk iallefall satt inn grilldekslene, da. Så kjeften ble litt mindre tannløs. Får lete etter tåkelykter til facelift, da.. Så var det skiltlys-listen bak. Skulle helst byttet hele greia men kom ikke helt til boltene nå, så bare satt på selve trimbiten. Meeen denne var visst i grå og ikke svart, samt sitter ikke ordentlig siden jeg ikke fikk pelt av listen og montert den ordentlig. Så finner nok et nytt panel og bytter ut snart. Men ser jo ryddigere ut enn slik det var. Før: Etter: Og ja, skeivt skilt og veldig møkkete bil. Dette ordnes ASAP Så får jeg ser om jeg finner enda et skiltlyspanel samt riktige tåkelys snart. Daniel., sAlnes, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2018 Bilen rundet i går 340.000km og da har jeg kjørt den 6000 kilometer på 3 uker Men den har fungert smertefritt så langt, så det er deilig. Satser på mange kilometer til! ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 3, 2018 Share Skrevet Februar 3, 2018 Hvis jeg husker rett så passer ikke facelift tåkelysa på preface fangeren 🤔 jeg prøvde det på mine da var festene helt of var mer derfor jeg skrinla facelift looken og gikk for M 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2018 Nei, men dette er visst facelift-fanger. Var bare litt vanskelig å se forskjellen uten griller eller lykter i fangeren og hadde ikke noen tåkelys til å sammenligne størrelse med før jeg handlet Så finne facelift tåkelys nå så burde det være på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 3, 2018 Share Skrevet Februar 3, 2018 Hehe redder en del biler du etterhvert gly å følge med. Skulle hatt seg en stuss oppgradering da for å gjøre ferdig ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2018 Hyggelig å høre! Ja, mye mods som frister men nå skal jeg for en gangs skyld klare å limitere meg til å bare påkoste "nødvendige" ting. Få på plass tåkelys, nytt panel på bakluken der, ta en oljeservice igjen på 10k kjørte km også får det være nok foreløpig. Ikke så alt for lenge før denne skal selges uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 3, 2018 Share Skrevet Februar 3, 2018 Stemmer for 3" rakrør fra turbo og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 3, 2018 Share Skrevet Februar 3, 2018 49 minutter siden, Gabz skrev: Nei, men dette er visst facelift-fanger. Var bare litt vanskelig å se forskjellen uten griller eller lykter i fangeren og hadde ikke noen tåkelys til å sammenligne størrelse med før jeg handlet Så finne facelift tåkelys nå så burde det være på plass. Åja 😂 😂 trodde det var pre fanger 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Lite nytt her, bilen bare brukes. Fikk vasket den idag da. Meeeen det varte jo ikke lenge.. Fikk iallefall montert tåkelysene da. Så da gikk det fra dette: Til dette: Ble fort mye ryddigere i fronten! Koblet dem ikke opp nå, tar det en senere gang da jeg er syk og ikke orket være mer ute. fxslin og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørlykkeOle Skrevet Februar 27, 2018 Share Skrevet Februar 27, 2018 Tilogmed UF registrert:p God sunnmørsk sliter ja. Skal få kopiert ut nye UF skilt til min i påsken når jeg skal hjemover. Studerer og bor i Horten for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2018 Ah, nice! Horten er koselig plass det. Her blir det nok bare salg av bilen når våren kommer, gleder meg fælt til å snu oppmerksomheten tilbake til E28 og MX5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå