Tony Soprano Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 Spennende tråd 😊 Keep up the good work 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 On 3.11.2017 at 18.05, humpfy skrev: Alltid fint å lese om slike opprydninger. Liker resirkulering av det som i manges øyne er oppbrukte biler. ... men elektrisk i restavfallet. Ikke like god resirkulering! Nå var jeg gammel og grinete. Huttetu. Henter meg en sherry til fredags ansjosen. Keep up the good work! Hehe, el-avfall i søpla var en av mine første tanker også😰 Men alltid underholdene å følge denne tråden. Blir spennende å se interiøret etter en shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Takktakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2017 Forfatter Share Skrevet November 10, 2017 Da var spiller, brakett og overgang (med adapter for rattknapp-funksjoner) kjøpt og klart til montering. Kun frontsett igjen nå BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2017 Forfatter Share Skrevet November 10, 2017 Da var frontsett også bestilt. Gikk litt billigere denne gangen enn sist, men har hørt en del bra om det settet her så det skal få en sjanse Ble da Pioneer TS-A133Ci. Blir digg å få alt på plass klart til januar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Hmm. Blir spennende å se om det virker. Den modulen er egentlig laget til Kenwood sin programvare for MF-ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2017 Forfatter Share Skrevet November 10, 2017 Krysser fingrene. Tror jeg hadde akkurat samme adapteren i 520D'en hvor jeg brukte Pioneer. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Tror det kun er den lilla kabelen som evt. er forskjellig. Man må kjøpe tilkoblingskabel seperat til modulen og akkurat din var til Kenwood. Men det merker vi fort Husket litt feil i ste. Lenge siden jeg kjøpte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 10, 2017 Forfatter Share Skrevet November 10, 2017 Hmm, okei. Ja, vi prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Bakluken er så fæl på denne at jeg måtte nesten få den byttet. Så har klart å finne en i samme farge som min. Fikk beskjed om at den hadde litt rust og skavanker, men var aldeles ikke dårlig. En bitteliten rustflekk, to små fillebulker, mangler deksel til skiltlys-listen og er montert en liten lås på den. Ser veldig matt og sliten ut på bildene, men er bare møkkete og fuktig Får se når denne kommer på. Helt grei luke og utrolig mye bedre enn den jeg har på nå, uten tvil. BjornarHS og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Ja du handler og handler Jeg og deg er igrunn litt like føler jeg. Å kjøpe sånt halvgammelt og fikse opp igjen ,er jo gøy:) Og nå har du jo fått deg bil med power og komfort og . Så ja,her følger jeg med Gabz!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 12, 2017 Forfatter Share Skrevet November 12, 2017 Haha, blir mye inn og ut av gården her, gitt Men ja, er morro det! Føler at du gir en sliten bil et litt nytt og bedre liv. Mange som bare vraker disse når det er mye liv igjen. Ja, blir nok en komfortabel skute å ratte i vinter, dette! Alltid hyggelig at du følger, Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkeeng Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Nytt prosjekt å følge med på, kjekt! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 20, 2017 Forfatter Share Skrevet November 20, 2017 Hyggelig at du følger! ___________________________________________________________________________________________________ Her om dagen knakk gasspedalen i bunn under en prøvetur slik at den ble ubrukelig. Så har bestilt en "ny" brukt del som burde være her innen et par dager. Beklager møkkete bil, har drevet med flytting de siste dagene og har ikke fått vasket og ryddet denne innvendig enda. Ute etter litt om og men. Klarte også å knekke det plastdekselet rundt kontakten som holder den fast, så bestilte ny av den og skal prøve å få byttet den også. Mens jeg bestilte den så bestilte jeg også ny termostat og nye ytre endeledd. BjornarHS, Thundercoil og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå