Gabz Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Joda, det er jo sant. Først og fremst er planen å få fikset det håndbrekket som er løst og få solgt 330'n. Har dog ingenting selv til å få ut rundede skruer (skruene til skivene er runda ut) så må få hjelp med det og. Får legge det ut på Finn småjobber ellerno. Bare å stikke innom det! Du kan jo få prøve den en tur også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330_Simonsen Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Trist det der altså! Men en ting skal være sikkert! Den Mx5n, den var snerten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Bare å stikke innom det! Du kan jo få prøve den en tur også Det kan fort skje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Shit happens. 6 måneder går fort. Det positive er at du starter med 0 prikker igjen når lappen er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 41 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Shit happens. 6 måneder går fort. Det positive er at du starter med 0 prikker igjen når lappen er tilbake Det som er piss er at man får ny prøvetid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 8 timer siden, stoltbmwelsker skrev: Shit happens. 6 måneder går fort. Det positive er at du starter med 0 prikker igjen når lappen er tilbake Jepp, det er jo kjekt. Men i gjengjeld har jeg fått prikk på rullebladet i stedet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 3 timer siden, Gabz skrev: Jepp, det er jo kjekt. Men i gjengjeld har jeg fått prikk på rullebladet i stedet da Prikk på rullebladet pga du mistet lappen? Du er jo ikke kriminell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Jepp, man får visst det så lenge man blir fratatt førerretten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 Tap av førerkort er ikke å regne som straff i relasjon til strafferegisterloven, og vil således ikke komme i strafferegisteret. Den straffen du har fått er boten, og den vil føres opp i bøteregisteret. kilde: https://www.ung.no/oss/ungiverden/77623.html om det er nye regler på det vet jeg ikke, men man skal ikke få noe på rullebladet i utgangspunktet ved tap av førerkort (nå er det jo 5 år siden jeg var der selv da, men ikke hørt om endringer). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 (endret) Du får ikke prikk på rullebladet nei. Du havner i bøteregisteret bare. Hadde du kjørt så fort at du havnet i fengsel hadde nok saken vært annerledes. Min tanke er at det er bedre med 2 år prøvetid på ny enn å ha 6 prikker i 3 år. Endret Juli 11, 2017 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Ja, okei. Tydeligvis mye han politimannen sa som var feil Jepp, med 6 prikker i 3 år så er det bare spørsmål om tid før det hadde røket uansett. 2 prikker får man fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Fikk omsider tak i nye nyrer idag. Prøvde forumet, Facebook, Finn etc. uten noe hell. Dette er da Schmiedmann sine. Virka som de var av god kvalitet. Det trengtes sårt ettersom den originale venstre nyren ikke akkurat satt som støpt lenger.. Ikke var den veldig pen i lakken heller.. Ble bra med nye Deilig å slippe å være redd for at nyra faller ut under kjøring. Avslutter med et lavkvalitets stemingsbilde fra mobilen av bilene i solnedgangen Fahad og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Satt som støpt den nyren der ja Akkurat som å se E39en min som kaster ene nyren ut av panseret hver gang jeg lukker det igjen Kommet noe nærmere salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Haha, min òg Skal bare ordne håndbrekket og knipse bilder, så er den good to go. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå