Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å redigere en film fra turen vi hadde til Nürburg, men tror ikke jeg ville hatt så veldig store forventninger. :)

Her er forresten to bilder til, tatt ut bakruten på "følgebilen". :)

file-5.jpg

file-6.jpg

Og så kan jeg jo legge dette inn her også.

file-153.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det. :) Ja, det er bare til å male i vei. :D

Nå begynner høsten å nærme seg også, så da håper jeg å få iverksatt planene jeg har, samt noen nye som jeg funderer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner høsten å nærme seg også, så da håper jeg å få iverksatt planene jeg har, samt noen nye som jeg funderer på.

Det høres meget bra ut og jeg forventer samtidig å få en liten oppdatering på hva de nye planene er. Jeg venter spendt på fortsettelsen.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har jo et sett senkefjærer liggende, men sitter litt på gjerdet her da jeg er redd for at den fortsatt blir litt høy. Ellers håper jeg å få montert HUD når jeg kommer hjem fra jobb, samt at håper på at bluetooth, fjernlysassistent, aut. avblendbare/el. innfellbare speil, innvendig lyspakke og sånne ting også kommer på plass.

Kunne også gjerne tenkt meg combox, men her må CIC-en oppdateres, noe jeg ikke har utstyr til (enda). Holder også på å sjekke litt opp i High end Individual-lydpakken, samt aktiv cruise control, men der tror jeg jeg sliter litt med tanke på at jeg har manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg kan vel igrunn formidle at det var en drittjobb. :) Selve HUD-panelet er på plass, men ingenting er koblet enda. Det er ingen problem å koble dette selv om bilen er skrudd sammen igjen. Dessverre så har vi kun denne ene bilen, så slike ting kan jeg bare gjøre om vi ikke trenger den på en liten stund.

Jeg er heller ikke 100% fornøyd med hvordan selve displayet er på plass, så jeg må sjekke litt opp i det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...