awt Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Du får trøste deg med at jeg ikke er helt uenig med deg, jeg ville bare hatt litt større motor om jeg først skulle hatt merke. Eller så skjer det lite bortsett fra vask for tiden dessverre. Vi ble foreldre igjen for to måneder siden, så dette kombinert med oppussing og vedlikehold av hus, e81 og jobb gjør at det ikke har vært så mye tid. Noe som igjen har gjort at HUD-prosjektet fortsatt er på vent. Likevel så betyr jo ikke dette at jeg ikke kan handle litt innimellom, så dette er neste plan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Uoriginalt kamera? Isåfall håper jeg at det ikke er et skiltlyskamera, men et kamera som sitter med mikrobryteren? Gratulerer med sistemann forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Ja, dessverre. I motsetning til e7x, e8x og e9x lar det seg ikke gjøre å benytte originale deler til dette på e6x grunnet noe annerledes elektronikk. Når jeg i tillegg ønsker PDC og styrestreker samtidig minker valgende drastisk, så håper dette skal fungere. Skiltlys-kamera er totalt uaktuelt for min del, så har kjøpt uoriginal (grøss!) åpner med kamera montert på samme måte som på Fxx. Dette vil nok bli det nærmeste jeg kommer original-look på både bilde og kamera. Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Noen oppdateringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Heller dårlig med det, er langt ute til havs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Spissingen endrer seg når man senker, og det er det som sliter dekk. Jeg pleier å være med og se på når de tar hjulstilling på mine biler, og en liten justering av camber så er spissingen helt ute igjen. Så de ca.1500kr det koster for hjulstilling er en grei invistering. Var det forresten denne bilen jeg møtte ved Os på fredag? Med to sykler på taket? Var hvertfall veldig lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Jeg håper da ikke det, for da er den nok stjålet. Kan jo hende noen fra litt mer østlige land har tatt både denne og noen sykler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hehe, den kjørte sørover så da er det nok ikke denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Flotte mods, akkurat som på E61en. Er det Thule eller original-stativ du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Ja, det originalt Thule med skiholdere. Visste ikke om de heller før selgeren sa han hadde kastet noen slike med når jeg hentet bilen. Har litt ting jeg gjerne skulle ha fått montert, men har vært tåkefast siden torsdag nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Bilen var ikke stjålet. Det kom plutselig en lastebil her nettopp med en palle til meg. Nå glemte jeg forsåvidt å ta bilde av pallen, men de fleste har nok sett en palle før. Heldigvis så klarte jeg ihvertfall å ta bilde av det som var oppå pallen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Nice! Nå blir det hud og sport! Bakseter óg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2013 Sportsseter hadde jeg fra før også. Ja, kjøpte bakseter for en stund siden, men de trenger litt pleie så de blir nok ikke montert helt med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Gromt! Hva måtte du gi for disse? Stammer de fra en 1M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Det der blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå