Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Du får trøste deg med at jeg ikke er helt uenig med deg, jeg ville bare hatt litt større motor om jeg først skulle hatt merke. :D

Eller så skjer det lite bortsett fra vask for tiden dessverre. Vi ble foreldre igjen for to måneder siden, så dette kombinert med oppussing og vedlikehold av hus, e81 og jobb gjør at det ikke har vært så mye tid. Noe som igjen har gjort at HUD-prosjektet fortsatt er på vent. :(

Likevel så betyr jo ikke dette at jeg ikke kan handle litt innimellom, så dette er neste plan:

BMW%204pin%20PAS%20photo1.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. I motsetning til e7x, e8x og e9x lar det seg ikke gjøre å benytte originale deler til dette på e6x grunnet noe annerledes elektronikk. :(

Når jeg i tillegg ønsker PDC og styrestreker samtidig minker valgende drastisk, så håper dette skal fungere.

Skiltlys-kamera er totalt uaktuelt for min del, så har kjøpt uoriginal (grøss!) åpner med kamera montert på samme måte som på Fxx.

Dette vil nok bli det nærmeste jeg kommer original-look på både bilde og kamera.

Takk for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spissingen endrer seg når man senker, og det er det som sliter dekk. Jeg pleier å være med og se på når de tar hjulstilling på mine biler, og en liten justering av camber så er spissingen helt ute igjen. Så de ca.1500kr det koster for hjulstilling er en grei invistering. :)

Var det forresten denne bilen jeg møtte ved Os på fredag? Med to sykler på taket? Var hvertfall veldig lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det originalt Thule med skiholdere. Visste ikke om de heller før selgeren sa han hadde kastet noen slike med når jeg hentet bilen. :)

Har litt ting jeg gjerne skulle ha fått montert, men har vært tåkefast siden torsdag nå. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bilen var ikke stjålet. :)

Det kom plutselig en lastebil her nettopp med en palle til meg. Nå glemte jeg forsåvidt å ta bilde av pallen, men de fleste har nok sett en palle før.

Heldigvis så klarte jeg ihvertfall å ta bilde av det som var oppå pallen:

null_zps4e731c0c.jpg

null_zps315a1898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsseter hadde jeg fra før også. :)

Ja, kjøpte bakseter for en stund siden, men de trenger litt pleie så de blir nok ikke montert helt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...