bmwgreg90 Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen: 2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor 97.000km Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++ mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++ Pole position bøttestoler Einsemann catless rør og catback Endret Januar 17, 2018 av bmwgreg90 Ivrig86, Magnus., BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 (endret) Noen bilder av bilen. Endret August 15, 2017 av bmwgreg90 fxslin, tennbrikket, Ivrig86 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 11, 2017 Share Skrevet August 11, 2017 Høres ut som en gøy bil dette Gratulerer! Følte meg ikke hjemme i F-bil selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 11, 2017 Forfatter Share Skrevet August 11, 2017 26 minutter siden, Thundercoil skrev: Høres ut som en gøy bil dette Gratulerer! Følte meg ikke hjemme i F-bil selv. Takker. meget artig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Gratulerer med tøff bil Så bilde på Instagram F1x er fine å kjøre, men de slår nok aldri en M3 E46 bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 12, 2017 Forfatter Share Skrevet August 12, 2017 8 timer siden, DanielStance skrev: Gratulerer med tøff bil Så bilde på Instagram F1x er fine å kjøre, men de slår nok aldri en M3 E46 Helt sant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Gratulerer med rå bil! bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 Grattis med rå bil, ja! Spent på flere bilder bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 12, 2017 Share Skrevet August 12, 2017 21 timer siden, bmwgreg90 skrev: Etter at F11 ble solgt har jeg vært på jakt etter en sportsligere bil. F11 var flott på alle måter, men ble litt for stor samt altfor A-B noe som ikke gav meg kjøregleden jeg ønsket. Har kikket på finn dag inn og dag ut etter en bil som jeg kunne ha tenkt meg. Både bmw og andre merker. Tenkte kanskje det var på tide å prøve noe nytt, men så kom jeg i kontakt med en kar i Stavanger når jeg var der på gladmaten og fikk sitte på i hans ombygde e46 m3 med ess tuning 550hk. Ble betatt av bilen og gliste i passasjer sete etter 2-dagers fylla. Holdt kontakt med han jævnlig og idag tok jeg turen tilbake til Stavanger for å kjøpe bilen. Det ble en god del bilprat, litt kaffe, litt dokument signering og kikking på m3en før 3.5t tur heim igjen. Følte med en gang at her hører jeg hjemme. Storkoste meg hele veien tilbake til Odda! Nå..over til kjekkere ting, nemlig specs på bilen: 2001 318 og, 2005(06?) m3 donor bil. Orginal navi, HK anlegg, ryggesensor 97.000km Ess VT-2 550 med csl SMG map og fjernet hastighetssperre csl org understell, org csl magnesium felger, diffuser, csl org bakluke, csl look frontfanger, csl innstigningslister++ mye karbon rundtom (frontleppe, motor deksel, nyrer, diffuser++ Pole position bøttestoler Einsemann catless rør og catback Hmmm bilder? Høres Litt ut som en av mine gamle kanskje... Skikkelige Carbon speil, dørhåndtak, interiørlister, alle motordekseler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 Oppdatert med noko bilder. Skal prøve å få vasket bilen skikkelig idag, og knipse noen bedre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 29, 2017 Forfatter Share Skrevet September 29, 2017 Lenge siden det har vært aktivitet her. Skjedd lite. Vært mest langturer, men samtidig lite bruk pga ny reisejobb (kjørt 2500km siden eg kjøpte bilen). Ikke lenge til vinterlagring og da kommer det litt nytt: 3p felger som blir bestilt ila nov/dec i 19" 9.5j og 11j coilovers/luftunderstell (meget usikker enda) nye blinklys forran pga fukt (står mellom svarte igjen eller orange, tips?) Smoked baklykter og ny headunit. Bilen blir også tatt 2-3 stegs om 2 uker ca, også har eg bestilt leather kit for å farge opp igjen front stolene. Har jo fått imola rød interiør for di som ikke har fått det med seg endå:p Skal og bytte alle oljer (på kompressor og), samt ta en liten service og bytte litt slitedeler når bilen er på lagring såklart. Legger ved litt div bilder. Ivrig86 og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 29, 2017 Share Skrevet September 29, 2017 6 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Lenge siden det har vært aktivitet her. Skjedd lite. Vært mest langturer, men samtidig lite bruk pga ny reisejobb (kjørt 2500km siden eg kjøpte bilen). Ikke lenge til vinterlagring og da kommer det litt nytt: 3p felger som blir bestilt ila nov/dec i 19" 9.5j og 11j coilovers/luftunderstell (meget usikker enda) nye blinklys forran pga fukt (står mellom svarte igjen eller orange, tips?) Smoked baklykter og ny headunit. Bilen blir også tatt 2-3 stegs om 2 uker ca, også har eg bestilt leather kit for å farge opp igjen front stolene. Har jo fått imola rød interiør for di som ikke har fått det med seg endå:p Skal og bytte alle oljer (på kompressor og), samt ta en liten service og bytte litt slitedeler når bilen er på lagring såklart. Legger ved litt div bilder. Jeg stemmer selvfølgelig for orange blink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 30, 2017 Forfatter Share Skrevet September 30, 2017 14 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg stemmer selvfølgelig for orange blink! Ja, kanskje det. Bare usikker hvordan det blir iom at resten er "Blacked out". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Lett oransje, ja. Trenger litt kontrast utvendig Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Kanskje oransje blink med lett soting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå