Sndvik Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Har du planer om oransj blink? 👀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 7, 2017 Forfatter Share Skrevet November 7, 2017 3 timer siden, Sndvik skrev: Har du planer om oransj blink? 👀 Faktisk ikke.... men får se Sndvik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 7, 2017 Forfatter Share Skrevet November 7, 2017 Har endelig henta hjem bilen. Kom hjem igår natt, etter en lang tur. Tenkte og ta bilder idag, men var ikke hjemme fra jobb før etter det blei mørkt, får prøve imorgen. Har tatt et par bilder med tlf, hva syns dere? Jeg er fornøyd med å endelig ha rød bil bimmerfun, Designer, M-jakob og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 Prøvd å tatt noen bedre bilder idag, samt prøvd på ac schnitzer-hjula foreløbig bare prøvd på to framfelger, en foran og en bak. Dim her er 10x18 et19 med 245/35 dekk.. det passa fint, men tror jeg skal få klemt på bakfelgene som er 11x18 et17 når lufta kommer på og 😄 må vel ned på225/35 og 245/35 dekk da men. Men jeg må si jeg liker bedre og bedre rødt interiør til rød bil bimmerfun, HenrikSolberg, BjornarHS og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 8, 2017 Share Skrevet November 8, 2017 24 minutter siden, turbojugen skrev: Prøvd å tatt noen bedre bilder idag, samt prøvd på ac schnitzer-hjula foreløbig bare prøvd på to framfelger, en foran og en bak. Dim her er 10x18 et19 med 245/35 dekk.. det passa fint, men tror jeg skal få klemt på bakfelgene som er 11x18 et17 når lufta kommer på og 😄 må vel ned på225/35 og 245/35 dekk da men. Men jeg må si jeg liker bedre og bedre rødt interiør til rød bil Blir meget bra denne her! Har du flere bilder med for eks. dørene åpne? Tror faktisk RedRed vokste på meg å når jeg så disse bildene. Personlig favoritt er all black inni så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 8, 2017 Forfatter Share Skrevet November 8, 2017 11 minutter siden, Designer skrev: Blir meget bra denne her! Har du flere bilder med for eks. dørene åpne? Tror faktisk RedRed vokste på meg å når jeg så disse bildene. Personlig favoritt er all black inni så Hehe, jeg skal få tatt noen! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 15, 2017 Forfatter Share Skrevet November 15, 2017 Da har det endelig skjedd ting igjen! Funnet meg en hyggelig garasje å vinterlagre bilen i. Fått den opp på bukker idag, å demontert alle innerskjermer og sidesjørt. Har en del planer for den i vintern, så det er like greit å bynne nå slenger med noen bilder idag og! Designer og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 15, 2017 Share Skrevet November 15, 2017 Trodde rødt interiør med rødt eksteriør skulle krasje, men så jo faktisk veldig bra ut sammen Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 15, 2017 Forfatter Share Skrevet November 15, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Trodde rødt interiør med rødt eksteriør skulle krasje, men så jo faktisk veldig bra ut sammen Må innrømme jeg liker dee bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Vakkert! Angående rødt interiør i rød bil så liker eg det, @BjornarHS sin kler det jo også! Samtidig så hadde cinnamon også vært midt i blinken BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Syns du skal kjøre på med cinnamon Jørgen Lie, williamwiers, RF91 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 16, 2017 Forfatter Share Skrevet November 16, 2017 3 timer siden, Frode D skrev: Syns du skal kjøre på med cinnamon Ja liker fortsatt cinnamon bedre.. dusør på 500kr til de som finner et strøkent et til salgs, eller noen som vil bytte i rødt Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 16, 2017 Share Skrevet November 16, 2017 Cinnamon er utvilsomt fortsatt finest ja, men rødt kledde den iallefall enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet November 19, 2017 Forfatter Share Skrevet November 19, 2017 Vært å sett om 330'n en tur ikveld og.. fikk ikke gjort så mye, men skal fjerne no overflaterust i batterikassa, rengjøre reservehjulsbrønn, og planlegge plassering på komponenter til luftfjæringa fant ut ut ifra ledningsnettet at bilen orginalt har navi osv, men alle boksene i bagasjerommet var borte, utenom bm54 modulen, som ikke var kobla til. Fjerna den og, og der er det god plass til kompressor og ventil! Får forske litt mer på det neste gang 😄 noen som veit hva den canbus boksen er forresten? Legger ved bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå