håk Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 20 timer siden, Terje Steinstø skrev: Takk for det. Skal være ærlig og si jeg ikke har tenkt så mye på disse bokstavene men du har et poeng Hehe litt seint nå desverre. Hvis et skilt blir "borte" eller "stjålet" kan du selv velge nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 (endret) 3 timer siden, håk skrev: Hvis et skilt blir "borte" eller "stjålet" kan du selv velge nytt? Regner med det iallefall... Skjønner ikke hvorfor man ikke skulle kunne det Man får iallefall det di har på Veivsenet men vil tro du da kan si du vil ha feks zz. Endret November 13, 2017 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Alt annet er iallfall bedre enn å reklamere for Sosialistisk Venstreparti på en M2 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2018 Da har bilen vært inne og fått lakkbeskyttelse, og er veldig fornøyd med resultatet På Fredag reiser jeg til Gol og skal prøve meg på glattisen med Autoxo, Noen flere her fra som skal dit ?? Så driver jeg og ser på tur til Nurburgring i April. noen som andre som tenker seg en tur ned dit i Vår/Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2018 Var utrolig more på Golsfjellet, bilen funket mye betre en jeg hadde Trodd på en is bane med 19" pigg frie vinter dekk 🙂 Fahad, mslello, flobben og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 27, 2018 Share Skrevet Januar 27, 2018 Gøy å se at bilen brukes slik den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2018 Ja sant det, bilen var lett og kontrollere og lett å få fin flyt på. Andre biler som kjørte den dagen var noen Ferrari FF Og noen gtc4 lussoer samt Audi R8 alle med 4x4,disse sleit litt å få flyt på kjøring men klarte selvfølgelig og holde mye høyere fart. Utrolig gøy og gleder meg til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Steinstø Skrevet Mai 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2018 Var nylig nede på Ringen og deltok på en trackday. Var fantastisk morro, har kun tidligere kjørt turist sesjoner 😊👍🏎🏎 Walkabout, magneten, Designer og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå