oledra Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Flott den blir.Går raskt unna når du starter på en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 Takk. Går radig når man setter seg mål og har tid til det samt god hjelp er noe usikker på om bilen blir sendt på hel lakkering eller om den skal sendes videre ferdig eu å skilt. Dette hadde jeg jo egentlig ikke tid eller kapasitet til nå, men som sagt tidligere så kan jeg eller ikke la noen vrake den. Får ta ting litt på sparket. Skal igjennom eu og få skilt før jeg tar et valg ang lakkeringa fikk seg vinterhjul i dag å. Må si jeg liker 16" eiker på gammal E34. BjornarHS og Anders92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 30, 2017 Share Skrevet November 30, 2017 Denne du tar opp til ålesund? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2017 Tja.. kanskje jeg skal det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 Dette er utrolig bra jobbet. Og felgene passer perfekt på denne. Jeg hadde satset på skilt og tatt lakk senere . Heller shinet og dullet med den som den er nå . Ser da ikke ille ut denne . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2017 Blir nok å avente lakk litt ja. Skal jo handles litt Julegaver denne mnd også, samt det var Black Friday her om dagen 😐 Idag ble interiøret satt tilbake, og disse trelistene er fantastiske:) ikke no lakk men reint tre. Fikk på nye blinklys. Orange is the new.... og gått igang med frontlyktene og gått over E34’n til en kompis å prøvekjørt den litt. Org 535i Mtech danskiii og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 1, 2017 Share Skrevet Desember 1, 2017 flink du er Liffi! bra du redder disse! men ekke dette den gamle 540 touringen du hadde noen år siden? eller er det bare samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2017 Takk for det du nei, den ble solg i år, men stått i 3-4år. Kjøpte meg M5 istedet. Den var technoviolet 299, en smule lysere en Daytona. Føler et evig savn enda faktisk.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2017 Hartge BBS og Ac schnitzer . Første gang jeg har sammenlignet dem slik. mangler bare Alpina i «sammlinga» nå 😂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2017 Går litt tregt nå, men litt annet må også prioriteres til tider, å det er jo snart Jul🎅🏻 Fått i brekkwire, men venter på rep sett. Venter også på klips til fører side så listene kan monteres. Sveisa diff ut og åpen :/ inn. Ny olje måtte også til. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Kjekt å se at du redder en E34 Spesielt når det er en lilla 540i liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Jeg sier bare igjen,knallbra liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Denne bilen burde jo aldri ha nesten blitt skrotet, men honnør til deg for god jobb og redningsaksjon. Tenk da denne var ny, dæven for en bil det var 😁 liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2017 Takk for det dere nei, det burde den egentlig ikke, men folk har forskjellig syn på gammal bmw. Ikke alle verdsetter hva det egentlig er når det er en litt spessiell modell. Samme som isbilen min det. Egentlig en vellholdt 520i med 185k på telleren. Strøken inni å strøkent motorrom som ser vellholdt ut. Ikke så mye rust eller, men har havnet i typisk E34 epoken å endte som vinterbil eller noe og har fått en trøkk. «Rettet» ut igjen men rynker i bakasje gulv, luke å dør passer ikke helt osv. Ser på siste bilde at ting ikke er helt på stell matt grønn var også en tøff farge over en oxfordgreen bil... 316, TommyFF og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå