Daniel. Skrevet Desember 8, 2017 Share Skrevet Desember 8, 2017 Kjenner egentlig nå i ettertid at jeg angrer litt på at jeg solgte siste E34en jeg hadde. Var en relativt godt utstyrt 520i sedan. Var faktisk ganske grei for rust. Dog litt bobler enkelte steder, og litt klarlakk flass.. Hadde jeg brukt alle pengene jeg brukte på å ordne opp E38n jeg hadde så hadde nok E34en blitt meget pen Så ikke helt riktig ut den isbilen nei Men syns du bør ta av M-Tech fangeren Må ikke skade den! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 Fangeren skal nok av ja. Legges i sammlinga Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2017 Idag ble det gjort minimalt men noe. Tetta en eksoslekasje og fylt olje på kassa 👌🏻 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Desember 10, 2017 Share Skrevet Desember 10, 2017 Utrolig tøft prosjekt og flott at noen holder disse fine E34'ne på veien. Daytona fargen sammen med stasjonsvogn karosseri er en veldig god kombo. Blir spennende å se denne ferdig liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2017 Takk takk:) skjedd no surr med bestillinga av dempere så er kun kommet en... kjedelige greier men ikke noe å få gjort. alt er nytt, men fjæra var såpass «ny» at den hadde bare litt overflate så den ble pusset og lakkert litt også fått nye klips til lister å litt annet div små greier. Venter fremdeles på noe mer som gjør at den ikke er heeeelt klar for eu enda. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 13, 2017 Share Skrevet Desember 13, 2017 Dette blir gull leiv! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Liten update i dag også da. Ser også jeg glemte å legge ved bilde etter monteringa av demper.. det må jo til så var resten av delene til eksosen kommet i dag, samt fjærene til brekksko. Og en liten vakum slange til rail å innsug de små tingene 👌🏻 så oppdaget jeg noe når jeg skulle fylle servo olje, her manglet det noe! Så sil må skaffes. manglet også shadowline lister til tak/vindu så da måtte man kjøpe et helt sett 😑 jaja, kjekt å ha litt ekstra lister. viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Dette blir jo så fint og meget grundig arbeid. Hvor fikk du tak i lister til tak og vindu ? Må ha det til touringen her og etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Dem ble kjøpt brukt av han som handlet den hvite delebilen. Listene var ute av Gs sitt sortemang :/ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2017 God Jul! Bra jeg fikk bruk for resserve felgen i år danskiii og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2017 sakte men sikkert inne for tining og siste innspurt danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2017 Lykter endelig på så nå er det snart "hel" bil igjen no drit og skrape vekk lim etter den strøkne biltema filmen. starter ble hentet i stad samt ny servotank. så venter jeg på ny front som jeg håper kommer med posten snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Dette blir knallbra og gleder meg til å se den med front og komplett :). Hva er det med gul folie? Skjønner det bare ikke liksom .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2017 Jeg også. Veldig usikker på om jeg strekker den opp med full M tech, eller bare "org" look med 540 fanger. nei, gult er kult🤔 jeg liker medt blanke eller sorte. Men hatt mørke lykter på så mye E34 så nå blir det blankt og orange 🦑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 30, 2017 Share Skrevet Desember 30, 2017 Kjør på med original og ikke mtech:). Alle har det og jeg støtter deg i lyktvalget. Morro med originalt og. Helt ærlig,så begynner jeg å bli møkklei alle like e34 Så jeg jubler høyt i sky hvis du kjører brosjyre lokk anno 1995 på denne . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå