liffi Skrevet Januar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2018 Da blir det Eu på brakka neste uke 😬 imens så fikk jeg litt lesestoff i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 26, 2018 Share Skrevet Januar 26, 2018 Eu ,det blir vel godt og ha den i boks Hadde jeg vært forrige eier av denne bilen ,hadde jeg blitt glad av å se hvordan denne har blitt Liffi Igjen ,du er flink og forresten takk for tlf hjelp,fikk av setene som sagt . liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2018 Skal bli godt å få brukt den litt kjørt en tur med den bare. Hyggelig å høre Jan å bare hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 Fanger på, prøve skilt på og igrunn klar for eu i morgen .. meeeen så begynte den å fjuske å tulle på prøveturen 🧐 ut med plugger i morgen å sjekke litt. Mistenker lambda eller no tull. hadde lignende problemer på en 540ia jeg hadde i fjor viggo E34, Mathiseen, scoot og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 6, 2018 Share Skrevet Februar 6, 2018 Dette fikser du og lykke til liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2018 Da fikk dråget mye plugger å er nesten frisk, men rufser litt så lamda er neste på listen danskiii, viggo E34 og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 Liten knips i går skal bli godt å få en hel farge snart danskiii, ahj, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Blir spennende å se denne ferdig i samme farge. Skulle vært flere av deg som tar vare på biler på denne måten. Bare å kjøre på med bilder liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Enig. Blir gøy å se den i en farge .:). Og bra du sydde denne sammen igjen. Galskap å la denne stå som den gjorde før du fikk den. Forresten,var der en tråd om denne bilen før her inne eller blander jeg ? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 Det veit jeg ikke 🤔 mye mulig. Gammle 540’n du tenker på? Fant jo gammel tråd om den hvite donorbilen hehe.. den var faktisk veldig bra på sin tid liten oppgradering men også en viktig en ligger klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2018 Vell... da virker det som en annen heldig kar får muligheten til å fullføre denne. Mitt mål er nådd! Bilen slapp huggeren å er oppe og går M5’n må prioriteres nå så da går denne billig til en ny eier da tiden min ikke strekker til. La den ut på E34 Norge på facebook å ila 40min var håndpenger motatt. La den billig for da kan evt kjøper gjøre et kupp samt ha penger til å få en fin bil uten å gå i tap på sikt så Onsdag blir bilen hentet, litt vermodig kjenner jeg men har ikke tiden lenger til å få den 100. Ikle uten at M5’n må stå over enda en sessong, å det er uaktuelt! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 Trist at den må gå, men godt å høre at du ordner nye eieren en såpass bra deal og at bilen kommer tilbake til sin former glory, noe den absolutt fortjener. Respekt! Designer og liffi reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 Får tru at nye eier er en som fikser den opp og ikke rasser den Men grattis med salg Penger til M5`n er vel ikke ueffent det heller liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2018 Trist ja men også litt godt må tenke på kostnader når man selger en slik bil. Her er det ikke mye fortjeneste men det var eller ikke målet og tjene store penger her! ja Tore ny eier skal ta lakk å få den pen fortsetter på det jeg ikke rekker. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Du har gjort et riktig valg. Jeg hadde gjort det samme hvis jeg hadde en M5 stående uten tvil. Regner med at 540en fremdeles blir å se på veien og fikset opp.:) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå