janerik171187 Skrevet Januar 16, 2018 Share Skrevet Januar 16, 2018 følger dennne, liker 02 turbo hatt "02" (1600 touring) en gang, alt for gammalt følte jeg, alt var jo "feil" av spaker etc så solgte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2018 Bilder kommer etterhvert. Må bare få gang i arbeidet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Dette er ett fantastisk gøyt prosjekt. Pittelitt misunnelig😂😂 lykke til på ferden videre 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Smykke av en bil, følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2018 On 18.1.2018 at 23.09, tpmek skrev: Dette er ett fantastisk gøyt prosjekt. Pittelitt misunnelig😂😂 lykke til på ferden videre 👍👍 takk, trur det trengs også 22 timer siden, Streaxu skrev: Smykke av en bil, følger med her! smykke eller rust haug, alt etter øyet som ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Er en guru i england som er ekspert på innsprøytninga på disse. La merke til det da jeg så wheelers delers en kveld. De ordnet opp en std 02. Bare som ett tips anngående innsprøytninga på denne:-) k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 2 timer siden, e30 tic skrev: takk, trur det trengs også smykke eller rust haug, alt etter øyet som ser Hehe sant det, blir vell bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 8 timer siden, Vmyrhaug skrev: Er en guru i england som er ekspert på innsprøytninga på disse. La merke til det da jeg så wheelers delers en kveld. De ordnet opp en std 02. Bare som ett tips anngående innsprøytninga på denne:-) k Ja jeg har mailet en del med han. Har egentlig avtalt å fysisk reise ned med pumpen selv men tror jeg sender den heller. Dem har alt av deler utenom dysespisser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 24, 2018 Share Skrevet Januar 24, 2018 Her har du virkelig ett flott og artig prosjekt Det å renovere en slik kunne eg virkelig ha tenkt meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2018 det klør litt til å starte nå. har så smått begynt å kjøpe inn litt små deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 4, 2018 Share Skrevet Februar 4, 2018 Kjempeartig prosjekt følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 Nå nærmer det seg noe her. Har så smått begynt å vurdere å dra den frem 😁 hsd, Weltzin, tpmek og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 Do it 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 8, 2018 Forfatter Share Skrevet September 8, 2018 Har en 02 inne for shine om dagen. Gir motivasjon det 😁 Weltzin, StigJ, M-jakob og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet September 23, 2018 Forfatter Share Skrevet September 23, 2018 Dette var en grei dag. Dag 1 i restaureringsarbeidet 😍 E-28 Power!!, tpmek, StigJ og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå