Gå til innhold

1974 BMW 2002 Turbo


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, fxslin skrev:

Dette blir spennende! Håper du husker på oppdatere mye underveis, gjerne med masse detaljer! Elsker disse gamle heltene :-D

Forøker å få tatt litt bilder men merker jeg er litt på lat siden på forum oppdateringene dessverre.

Det skjer en hel del om dagen, har god hjelp av folk ellers hadde den jo aldri kommet sammen igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sveigis skrev:

Bra du er igang med denne tøffingen.

Vet du hvor mange av disse som er i Norge ?

egentlig ikke, men føler meg veldig trygg på at et er færre enn 20. 

Han som i årevis har drevet registeret av disse har bare halvparten av bilene registrerte så det sier jo litt om hvor få som trolig er igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vil tippe det er under ti stk 2002 turbo her i Norge. Min far har en av de 3 opprinnelige som ble tatt inn av BMW Norge, og har historie som løpsbil. Vi bor i Sarpsborg. Også er det en polaris i Fredrikstad, og en hvit i Enebakk. Vet også at det var en til i området for noen år siden, men hvor den er nå, vet jeg ikke! Moro å se at du får den opp i opp stand igjen😁👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Christer B skrev:

Hei! Vil tippe det er under ti stk 2002 turbo her i Norge. Min far har en av de 3 opprinnelige som ble tatt inn av BMW Norge, og har historie som løpsbil. Vi bor i Sarpsborg. Også er det en polaris i Fredrikstad, og en hvit i Enebakk. Vet også at det var en til i området for noen år siden, men hvor den er nå, vet jeg ikke! Moro å se at du får den opp i opp stand igjen😁👌🏻

Hei du

Stilig, han kjøpte denne som ny da eller? Det er jo slik med spesielle biler at det står veldig mye rundt om i folks garasjer som "ingen" kjenner til, spesielt den eldre garden er jo ofte ikke ivrige på hverken forum eller andre ting.

 

Gleder meg til våren ja når monteringen kan starte. Tøffe biler :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...