Bimmerlorris Skrevet Februar 16, 2019 Share Skrevet Februar 16, 2019 Hvilken motorbygger bruker du ? Snasent med blanke motordeler 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2019 19 timer siden, Bimmerlorris skrev: Hvilken motorbygger bruker du ? Snasent med blanke motordeler 😍 Det er Nilsen Motor som tar denne. Testet vannblåsing meg glass nå på alu. Det ble ekstremt bra. Skal få ut noen bedre bilder av det. Kan absolutt anbefales Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2019 På 16.2.2019 den 10.36, steinsus skrev: Fy søren det her blir bra altså, bare VELDIG misunnelig fortsett med oppdateringer, det motiverer stort for andre, iaf meg selv Må bli bedre på å oppdatere ser jeg. Har bare lagt inn noe smått med mobil bilder Jeg har forresten sveise deler for salg AlexHD reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 18, 2019 Share Skrevet Februar 18, 2019 På 17.2.2019 den 16.04, e30 tic skrev: Det er Nilsen Motor som tar denne. Testet vannblåsing meg glass nå på alu. Det ble ekstremt bra. Skal få ut noen bedre bilder av det. Kan absolutt anbefales Akkurat 😃 535’n min fikk planslipt topp, slipte ventiler og ventilseter hos de for noen år siden etter en toppakninglekkasje. Hører mye bra om det firmaet 👍 Nå skal toppen av på nytt siden jeg velger å få på den en ny kam. Men nå blir det Østlandske Motorverksted på Hamar som skal få jobbe på den, siden det er der jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 19, 2019 Share Skrevet Februar 19, 2019 Knallbra alt sammen dette :). Må være gøy å vite at alt er gjort skikkelig . Gøy du er på forumet igjen og det skader jo ikke om du smeller ut bilder av en viss e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2019 På 18.2.2019 den 17.51, Bimmerlorris skrev: Akkurat 😃 535’n min fikk planslipt topp, slipte ventiler og ventilseter hos de for noen år siden etter en toppakninglekkasje. Hører mye bra om det firmaet 👍 Nå skal toppen av på nytt siden jeg velger å få på den en ny kam. Men nå blir det Østlandske Motorverksted på Hamar som skal få jobbe på den, siden det er der jeg bor. Har eksistert lenge vert fall. Blir saker å få motor hjem vert fall. Har overhalt absolutt alt inkludert starter, turbo og ny gammel dynamo Fikk hjem et ark fra Classic gjengen 3 timer siden, sveigis skrev: Knallbra alt sammen dette :). Må være gøy å vite at alt er gjort skikkelig . Gøy du er på forumet igjen og det skader jo ikke om du smeller ut bilder av en viss e34 Tjaa. Har så lite bilder av Alpinan.. den står å støver. Skal på med org fjærer å nye originale Alpina (bilstein) dempere og dempertopper. Har alt liggende Orjan, Bimmerlorris, M-jakob og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Februar 20, 2019 Share Skrevet Februar 20, 2019 Planer for WG/dump på 2-2en? Alt originalt eller gjør du den mer "kjørbar til hverdags" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2019 Alt org. Senk og felger er vel det eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2019 test bilde viggo E34 og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2019 Litt sløv på oppdateringer som vanlig. Jeg ligger langt etter med dele pussing på 02 om dagen. Var så smart å sa ja til et lite bilpleie prosjekt som tok en del mer tid enn først forventet Denne gamle karen ifra 1931 er delskyldig i det Ellers er motor ferdig, så den skal bare hentes hjem ved anledning, kommer ikke mer bilder av den før den er hjemme. Litt artig, men en 02 front går inni en e60 sedan sveigis, AlexHD, Weltzin og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 5, 2019 Share Skrevet Mars 5, 2019 Gleder meg til motor er ferdig montert og fyra opp 😃👍 Du får lage en filmsnutt og legge ut når det skjer 🙏 Blankt og pent 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 (endret) Var å kikket på karosseri idag. Veldig positivt så langt. Bare se hvor nøye det blir gjort på baksiden av fører døren blant annet 😍 Endret Mars 6, 2019 av e30 tic viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 (endret) . Endret Mars 6, 2019 av e30 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 Vet ikke om det bare er min iPhone som ikke får opp bildene du la ut 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 8 timer siden, Bimmerlorris skrev: Vet ikke om det bare er min iPhone som ikke får opp bildene du la ut 🤔 Der er me nok to 😕 Og eg har ikkje iPhone ein gang 😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå