bmwgreg90 Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 On 31.7.2018 at 0.09, Cato Slettebø skrev: Gleder meg til å få kjøpt coilsa dine ja sånn min og kan se noelunde bra ut! 😆 We fix😁 Cato Slettebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 Då var det min tur til å oppdatere litt igjen. Vært ganske stille her iom eg føler responsen, tips og annet er bedre på andre sosiale medier enn på bimmers.no men... Etter forrige oppdatering har det skjedd litt. Fekk byttet snart/stop knappen til en blå for å matche sømmer innvendig, fått montert og prøvd større endestusser (som ikke falt heilt i smak pga utførsel) og sist men ikke minst så blei h&r coilovers bytta ut med Airlift performance belger og Airlift 3p styring nå i helga. Så lagt er eg super fornøyd. Hever bilen max når eg skal på ferja og senker bilen ned til bakken på parkering og til shoot. Ypperlig! Litt småjustering må til, samt firhjulskontroll og kanskje et hakk smalere dekk for å få bilen heilt ned. Idag var eg også på min første photoshoot med ein som kan sine saker og det var veldig artig, så satser på meir av det. Imåro skal eg også hente karbon sideskjørt lepper, tror da blir bra😁 Over til noen bilder: Designer, Walkabout, sandersander og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 26, 2018 Share Skrevet August 26, 2018 Ble bra med luft Ser tøft ut når den ligger helt nedpå! Hørt noe mer om felgene? Flotte bilder også, virker som han Alex kan sakene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 26, 2018 Forfatter Share Skrevet August 26, 2018 31 minutter siden, Daniel. skrev: Ble bra med luft Ser tøft ut når den ligger helt nedpå! Hørt noe mer om felgene? Flotte bilder også, virker som han Alex kan sakene sine Alex var en meget hyggelig kar, så var gøy å være med han. Eg sendte mail på felgene igår så satser på svar ila par dager:) Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Håååhåhåhå! Dette ble digg! Nydelige saker å nydelige bilder! Keep'em coming! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Deilig med luft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Vi må ta en shoot ilag en gang 😁 kule bilder han tok! Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 12 timer siden, danskiii skrev: Håååhåhåhå! Dette ble digg! Nydelige saker å nydelige bilder! Keep'em coming! Tok noen bilder sjølv som eg skal prøve å redigere:) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 12 timer siden, Gabz skrev: Deilig med luft! Gjor seg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 11 timer siden, williamwiers skrev: Vakkert! Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 1 time siden, Frode D skrev: Vi må ta en shoot ilag en gang 😁 kule bilder han tok! Meget flink og dedikert kar. Likte stilen hans og. Vi må få ordna en shoot ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Kule bilder som ‘’kledde’’ bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2018 Share Skrevet August 27, 2018 Selv om jeg neppe hadde gjort disse tingene med en slik bil selv, må jeg si bilen din har blitt meget vellykket! Blir spennende å se når/om den blir ferdig. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 27, 2018 Forfatter Share Skrevet August 27, 2018 3 timer siden, E.H.D skrev: Kule bilder som ‘’kledde’’ bilen. Eg digger stilen på bildene😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå