Gå til innhold

Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5


Børvis
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, hsd skrev:

Pakkene kom heim i tide ja, no kan dem bare begynne å krige 🤗

blir spennende å sjå 👍

Ja må berre jobbe 2.5 uke igjen. Kanskje 5.5 uke😂😂 skal kanskje jobbe en del meir, men då har ein masse penga te å sløsa på da rust prosjekte mitt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir satans flott når alt du har handla til interiøret endeleg kjem i bilen ;) Sjøl ha eg ofta blitt forundra over folk so bruka ein haug med peng på coilovers, diverse fangara, nye felga og diverse nips rundtom på bilen, men so sitte dei i standard stoffstola med hol i. Som eigar so sitte ein jo som oftast inni bilen mens ein bruka dan, ville da ikkje då vera litt kjekkare om du satt godt og da såg bra ut? 😂 Interiøret ditt og planane du har for da gir meg lyst til å gjera som @hsd og få trekt dashen min i skinn. Men for min del e da laaangt fram i tid, om da i da heila skjer.


Uansett, bra du tek sopass tak i denna bilen og fiksa all rusten du finne når du først e i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, RF91 skrev:

Sjøl ha eg ofta blitt forundra over folk so bruka ein haug med peng på coilovers, diverse fangara, nye felga og diverse nips rundtom på bilen, men so sitte dei i standard stoffstola med hol i.

Sier Amen til det du nevner her og er så enig .

Av og til lurer jeg på tankegangen blant mange 🥺🥺.

Ellers @Børvis er jeg glad du virkelig går all in på den .

Blir nok kjempefin og strøken tilslutt.

Noe jeg er spent på er dashbordet hvordan det ser ut .

Dvs så bra ut det som du linket til på Face og håper og at kvaliteten er deretter 😊

Nei veldig bra dette 🙏👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, RF91 skrev:

Blir satans flott når alt du har handla til interiøret endeleg kjem i bilen ;) Sjøl ha eg ofta blitt forundra over folk so bruka ein haug med peng på coilovers, diverse fangara, nye felga og diverse nips rundtom på bilen, men so sitte dei i standard stoffstola med hol i. Som eigar so sitte ein jo som oftast inni bilen mens ein bruka dan, ville da ikkje då vera litt kjekkare om du satt godt og da såg bra ut? 😂 Interiøret ditt og planane du har for da gir meg lyst til å gjera som @hsd og få trekt dashen min i skinn. Men for min del e da laaangt fram i tid, om da i da heila skjer.


Uansett, bra du tek sopass tak i denna bilen og fiksa all rusten du finne når du først e i gang ;)

Ja eg har vært der sjøl eg  , gått kun for utsende , coils, felga styling osv.. men eg blir litt oppgitt av meg sjøl då intriør ikkje har vore samme stand som utsende... og er som regel inni bilen man er i for det meste.. eg er ein detalje freak på utvendig og utvendig og blir nok enig me meg selv at en føler aldri blir fornøyd.. alltid noe som kan bli bedre.. har prøve sittet ene stolen.. og må si eg sitter godt på golvet foreløpig😂

Men takkar for fine ord! Betyr mykje for ein ungdom som er relativt ny i gamet selvom eg begynt me bmw når eg var 18 år.. men eg ser da er ikkje så mange unge folk idag som går for total resturering i en ung alder.. men da sikkert pga pengar å slikt... 

2 timer siden, sveigis skrev:

Sier Amen til det du nevner her og er så enig .

Av og til lurer jeg på tankegangen blant mange 🥺🥺.

Ellers @Børvis er jeg glad du virkelig går all in på den .

Blir nok kjempefin og strøken tilslutt.

Noe jeg er spent på er dashbordet hvordan det ser ut .

Dvs så bra ut det som du linket til på Face og håper og at kvaliteten er deretter 😊

Nei veldig bra dette 🙏👍

Dashbord skal eg ta en del bilder av. Skal muligens heim no på søndag en kjappe tur så må nesten åpne å se hehe.. 

Men er så mye som må på plass før man virkelig se hva man gjort..

Ellers takk for fine ord !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir knall! du legger ned enormt i både tid og penger på dette prosjektet.

Slikke all inn prosjekt er jo riski, og stopper brått, men her ser det ut som du har lagt en grundig plan på hva slutt resultat også.

Blir utrolig spennende å se tilstanden på delene fra Russland.

Og ikke minst følge dette prosjektet fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Børvis changed the title to Bmw e34 540i / 6 Individual / Rustsveising /oppdatering 12.02.22
På 13.2.2022 den 8.48, sveigis skrev:

Dette så meget pent ut Børvis 👍👍

Dashbordet var jo toppen av kaken .

Spm her ,dashbordet er sydd og resten originale deler foruten gear og håndbrekk mansjett?😊

Alt dette er detaljer som løfter en bil mange hakk .

Hei dash er omsydd og gear osv er sydd som originalt jahre bare me lilla sømmer. Dash sydd som originalt og beste skinnet man får taki 😃

 

På 13.2.2022 den 19.01, Skulebollen skrev:

Ser meget bra ut!

 

Kor fikk du trekt om taktrekk og kjøpt stoff/alcantara?

Taktrekk er trekt om latvia hos en norsk kar som driver me dette 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Børvis skrev:

Hei dash er omsydd og gear osv er sydd som originalt jahre bare me lilla sømmer. Dash sydd som originalt og beste skinnet man får taki 😃

 

Taktrekk er trekt om latvia hos en norsk kar som driver me dette 😃

Trekt om i Latvia? Korleis er det og sende slikt 🤔? Er det tilfeldigvis Mr. Krakevik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Børvis changed the title to Bmw e34 540i / 6 Individual /motorbygg / Rustsveising /oppdatering / og litt e34 m5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...