ZhilleN Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Skrevet Mars 6, 2018 1 time siden, 316 skrev: Ser drit bra ut. Stens det er skikkelig pent med blanke sorte støtfangerlister, antar dem er lakkert? Takk! Ja regner med det, blir samme med listverket rundt vinduene, de var litt slitt så blir blanksvarte de også.
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Skrevet Mars 6, 2018 42 minutter siden, Mathiseen skrev: Grattis med superfin e30! satt og sikla på denne når den lå på finn Takk takk! gjorde det selv, hehe.. den var bedre enn forventet så følte jeg måtte handle Mathiseen reagerte på dette 1
M-jakob Skrevet Mars 9, 2018 Skrevet Mars 9, 2018 Gratulerer med rå bil. Hadde vært midt i blinken med ekte bbs rs på denne. Kjør på
ZhilleN Skrevet Mars 10, 2018 Forfatter Skrevet Mars 10, 2018 15 timer siden, M-jakob skrev: Gratulerer med rå bil. Hadde vært midt i blinken med ekte bbs rs på denne. Kjør på Takk ja er det som er planen ja, men vanskelig og få taki
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Skrevet Mars 15, 2018 Da var E30’n hjemme 😊 Maggi93, Mathiseen og M-jakob reagerte på dette 3
ZhilleN Skrevet Mars 19, 2018 Forfatter Skrevet Mars 19, 2018 Da har jeg forhåpentligvis ordnet instrumentet, virket som det var dårlig kontakt i tank/tempmålere (sjukdom), løsnet på begge klokkene og pusset ned pinsene og overflaten av selve speedometeret, det var irrete så får håpe det får mer kontakt nå samtidig penslet jeg målerne røde da de andre målerne i midtpanelet er røde. Gjorde dette slik at det matcher om hverandre, ble veldig fornøyd med resultatet! Bilder av kveldens gjøremål : ferdig resultat med speedometeret på plass kommer i morgen! ogee1, sveigis, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2018 Forfatter Skrevet Mars 28, 2018 UPDATE Da er felger i boks + bestilling fra poodcustom, gleder meg sykt nå til å få felger og deler! Oppdatering med flere bilder kommer! Målet er og få de slik som sistebilde med gull hex, bolter, hvitt senter Runey, danskiii, hsd og 1 annen reagerte på dette 4
hsd Skrevet Mars 28, 2018 Skrevet Mars 28, 2018 Fornøyd med prisene fra pood da? Sett han reklamerer over alt på fb, mn lite hyllevare og dyre priser syns jeg.
ZhilleN Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Skrevet Mars 29, 2018 20 timer siden, hsd skrev: Fornøyd med prisene fra pood da? Sett han reklamerer over alt på fb, mn lite hyllevare og dyre priser syns jeg. Ja synes han er hyggelig og handle hos, bedre og støtte enn norsk lokal nettbutikk enn f.eks fuchs o.l, det er min mening sveigis og Maggi93 reagerte på dette 2
ZhilleN Skrevet April 11, 2018 Forfatter Skrevet April 11, 2018 Da er felgene mottatt, venter bare på delene nå og litt lakkering😊 Har mottatt litt div annet også, kommer oppdatering til helga Runey, RF91, eeikenes og 1 annen reagerte på dette 4
ZhilleN Skrevet April 17, 2018 Forfatter Skrevet April 17, 2018 Splitta og klare for lakk til helga forhåpentligvis kommer dela mine fra poodcustom denne uka så mulig jeg får satt de sammen til helga... hvis noen er interessert i BBS bolter med muttere kontakt meg på pm.
RF91 Skrevet April 17, 2018 Skrevet April 17, 2018 Kvit E30 e sjeldent feil Likte veldig godt dei lakkerte listene og. Pikken over den sokalla i'en
ZhilleN Skrevet April 21, 2018 Forfatter Skrevet April 21, 2018 Endelig fått tatt vasken og kjørt litt, deilig! Jeg har hatt litt problemer med at den dør ut på tomgang, gikk fint å kjøre i en time uten noe feilslag, når jeg kom hjem begynte den og kødde, prøvde og ruse opp motoren men danset bare på turtall, har vært veldig lite bensin på bilen mens den har stått rolig også... veldig kjedelig... Mathiseen reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mai 9, 2018 Forfatter Skrevet Mai 9, 2018 Ute og fikk kjørt litt igår, montert Hella kopper og leppe. Felga blir snart ferdig håper jeg... Mathiseen og Geir Anders reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå