stoltbmwelsker Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Mai 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2018 Lufter Porsch’a😎 Marius2002, laffe, Fahad og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 1, 2018 Share Skrevet Mai 1, 2018 Ikke så fan av personlig bilskilt, men dette skiltet likte jeg litt👍😅 bra statement🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 (endret) Vår 2013 modell F11 har nå rullet 125000 km i vårt eie. Det eneste vi har byttet er skiver og klosser fram og bak samt luftbelger. Veldig fornøyd med den bilen og den skal vi ha noen år til😊 Nå er vi på ferie med Porscha. Kjørt 2500 km hittil og er halvveis. Tre barn og to voksne samt en hund. Vi sover i telt så er glade vi har takboks som har plass til telt, soveposer og campingstoler😊 Helt konge bil å kjøre😊 Endret Juli 22, 2018 av Mistermister papertiger, cityhopper, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 Jeg syns Porsche er gromt, mytisk. Personlig syns jeg at det et litt vanskelig å forholde meg til at de nå er en av mange under VAG paraplyen - derav litt mindre unike. Men de har gått fra å være strandet i sportsbilnisjen - til å bli sjefen i premium segmentet - med god margin og selger i disse dager mer SUV enn sportsbiler, verden forandrer seg! Men etter å ha vært bl.a på bimmerpost og i det hele tatt - fulgt BMW lenge, fokuset på vekt er her omtrent altoverskyggende. Derfor, hva tenker Porsche om hybrid og 2.2 tonn egenvekt? Hadde dette vært BMW hadde de blitt slaktet for nettopp dette. Ellers kommer det i H2 2018, også et Porsche senter i Porsgrunn under Autostrada paraplyen, blir spennende å følge dem og Porsche generelt, de er så mye mer tilgjengelig i disse dager! Grom bil, Porsche og telt er en uvanlig kombo, men veldig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 Nye panamera'en er helt RÅ! Har en kompis som har kjøpt seg den i hybrid utgave med 680 hestekrefter, så har prøvekjørt den et par ganger. Deilig lyd på den også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Juli 24, 2018 Share Skrevet Juli 24, 2018 Kan ikke annet enn å gratulere med kjempe flott bil 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 24, 2018 Share Skrevet Juli 24, 2018 Funker nesten like bra som LC 200 AT på telttur denne her tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2018 13 timer siden, Walkabout skrev: Funker nesten like bra som LC 200 AT på telttur denne her tenker jeg Litt rimeligere i drift men ikke mye🙊😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå