danskiii Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 Kom gjerne med et forslag, er ikke kommet ned enda og litr rusten på møteplasser. Noen som vet om det er kjørbart inn på nedlagte helikopter stasjonen på forus enda? Kul plass for litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Foran Flymuseet på Sola? danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Flymuseet er en god idé ja. Burde ikke være noen aktivitet der nå. Ser også at museet stenger kl. 16 på onsdag. Kart: https://goo.gl/maps/7p6ZSjnXRss danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 (endret) 9 timer siden, magneten skrev: Hvor smeller det? @danskiii @Buckwee @Walkabout @papertiger @Hpi @StigJ @bmwgreg90 @andreaskarm Litt usikker på hvilken plass som er best egnet. Med et værvarsel som melder om 15 grader og fare for (litt) nedbør så bør vi kanskje holde oss i nærheten av en plass vi kan komme oss inn under tak ved behov? Edit: Flymuseet virker som en god idé, ja! Endret Juli 16, 2018 av Walkabout danskiii og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2018 Da sier vi flymuseet. magneten, StigJ, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Einaste smellen blir på skatten. Er andre uko på overtid, så i beste fall er eg i Stavanger fredag morning:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 37 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Einaste smellen blir på skatten. Er andre uko på overtid, så i beste fall er eg i Stavanger fredag morning:/ Finnes verre ting enn 2 uker overtid offshore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 2 timer siden, papertiger skrev: Finnes verre ting enn 2 uker overtid offshore.. Ja. 2uker overtid på anlegg:P jobber ikke offshore sjøl om eg har utgifter til en offshore arbeider😅 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 36 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Ja. 2uker overtid på anlegg:P jobber ikke offshore sjøl om eg har utgifter til en offshore arbeider😅 Haha, min feil antagelse 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Eg e me 😊 magneten og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Dere som er kjent i Rogaland. Noe plass å anbefale (helst stavanger) å få montert downpipe torsdag/fredag?:) privat eller verksted. Kvål auto hadde ikke tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 16 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Dere som er kjent i Rogaland. Noe plass å anbefale (helst stavanger) å få montert downpipe torsdag/fredag?:) privat eller verksted. Kvål auto hadde ikke tid. http://e39.no/mekonomen Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 http://moeauto.no er også anbefalt @bmwgreg90 Er på jobb til 24.juli, så får heller bli med en annen gang 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 2 minutter siden, Buckwee skrev: http://moeauto.no er også anbefalt @bmwgreg90 Er på jobb til 24.juli, så får heller bli med en annen gang 😭 Ahhh, typisk:< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 @E.H.D @sydenfareren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå