Dusy Skrevet Mai 19, 2020 Share Skrevet Mai 19, 2020 Interresant. Mener du at tomgangsjagingen forsvant når du ikke hadde på snøknappen, eller forsto jeg deg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2020 14 minutter siden, Dusy skrev: Interresant. Mener du at tomgangsjagingen forsvant når du ikke hadde på snøknappen, eller forsto jeg deg feil? Du forstod rett ja. Tomgangen er fin uten snøknapp, dog så er det nå vesentlig bedre med snøknapp etter at jeg etterfylte gass siden a/c kompressoren nå ikke må jobbe seg ihjel for å imøtekomme systemets krav for å få kald luft (om jeg forstod mekanikeren rett). Derimot så ble jeg anbefalt å ikke ha på snøknappen i kø og ved lave hastigheter siden jeg har fjerna vifta til a/c systemet og mekanikeren var redd det ville føre til for høye interne temperaturer og trykk og at gassen da bare ville bli dumpet til atmosfæren via overtrykksventilen. Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 19, 2020 Share Skrevet Mai 19, 2020 Just now, mr.Wreckless said: Du forstod rett ja. Tomgangen er fin uten snøknapp, dog så er det nå vesentlig bedre med snøknapp etter at jeg etterfylte gass siden a/c kompressoren nå ikke må jobbe seg ihjel for å imøtekomme systemets krav for å få kald luft (om jeg forstod mekanikeren rett). Derimot så ble jeg anbefalt å ikke ha på snøknappen i kø og ved lave hastigheter siden jeg har fjerna vifta til a/c systemet og mekanikeren var redd det ville føre til for høye interne temperaturer og trykk og at gassen da bare ville bli dumpet til atmosfæren via overtrykksventilen. Har stusset på det samme skjønner du, at den "rever" forsiktig enkelte ganger litt over 1000 omdreininger på tomgang. Dette skal jeg absolutt prøve ut og se om jeg merker forskjell Takk for deling av tips! Så, snøknapp av ved lav hastighet. Og, snøknappen bør være på når bilen strekkes hardt? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2020 11 minutter siden, Dusy skrev: Har stusset på det samme skjønner du, at den "rever" forsiktig enkelte ganger litt over 1000 omdreininger på tomgang. Dette skal jeg absolutt prøve ut og se om jeg merker forskjell Takk for deling av tips! Så, snøknapp av ved lav hastighet. Og, snøknappen bør være på når bilen strekkes hardt? Eller? For min del av ved lave hastigheter siden jeg fjernet den originale elektriske vifta i front, om du vil ha snøknappen av ved hard kjøring blir jo opp til deg men da snurrer det jo fort rundt (stort sett) + masse fartsvind til å kjøle så ikke noe stress, dog så stjeler sikkert a/c kompressoren 0.5 hk Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 19, 2020 Share Skrevet Mai 19, 2020 Just now, mr.Wreckless said: For min del av ved lave hastigheter siden jeg fjernet den originale elektriske vifta i front, om du vil ha snøknappen av ved hard kjøring blir jo opp til deg men da snurrer det jo fort rundt (stort sett) + masse fartsvind til å kjøle så ikke noe stress, dog så stjeler sikkert a/c kompressoren 0.5 hk Haha, finnes ingen dumme spørsmål? 😂 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 27, 2020 Share Skrevet Mai 27, 2020 Ble veldig bra med de hjulene mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 Ingen store oppdateringer, men omsider finvær og noe som ligner sommer nordpå så da må man vaske bil og ta seg en kosetur Lofoten i det fjerne bakgrunn.. God Pinse til alle Erlandhaugen, MGunders, Mathiseen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 31, 2020 Share Skrevet Mai 31, 2020 55 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Ingen store oppdateringer, men omsider finvær og noe som ligner sommer nordpå så da må man vaske bil og ta seg en kosetur Lofoten i det fjerne bakgrunn.. God Pinse til alle Løpsmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 1 minutt siden, Kvasi skrev: Løpsmark? Nei, men veldig nært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 31, 2020 Share Skrevet Mai 31, 2020 3 minutter siden, mr.Wreckless skrev: Nei, men veldig nært. Bremnes elns da tenker jeg. Uansett, vært innom tråden flere ganger tidligere men visste ikke at M3en ruller rundt i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Mai 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2020 2 minutter siden, Kvasi skrev: Bremnes elns da tenker jeg. Uansett, vært innom tråden flere ganger tidligere men visste ikke at M3en ruller rundt i nabolaget. Usikker på hva det heter der ute, bor i Bodø men er ikke herifra. Er nå ute og kjører koseturer rett som det er Ses på veien! Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Juli 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2020 For dere eksperter, etter at jeg pakket vekk de gamle felgene kom jeg til å tenke, er de ekte vare eller replicas? Noen som vet? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 (endret) Ser ekte ut de BBS-logoen er inngravert og de har laget felger for BMW de (det samme med Ronal). BBS RC341 heter de du har der. Om jeg ikke tar feil er de CSL-felgene, og det er ettertraktede felger faktisk. Endret Juli 16, 2020 av Marius2002 mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 16, 2020 Share Skrevet Juli 16, 2020 Orginale hjul det der mr.Wreckless reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Juli 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2020 5 timer siden, Marius2002 skrev: Ser ekte ut de BBS-logoen er inngravert og de har laget felger for BMW de (det samme med Ronal). BBS RC341 heter de du har der. Om jeg ikke tar feil er de CSL-felgene, og det er ettertraktede felger faktisk. 4 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Orginale hjul det der Takk for svar til begge. Jeg mente kanskje de var CSL hjul. Har alltid hatt sansen for de så jeg lurte litt på å skaffe et sett bakfelger og kjøre 4x CSL som et alternativ til kinafelgene som står på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå