Daniel. Skrevet April 20, 2019 Share Skrevet April 20, 2019 Pent 👍 Skulle hatt de gule senterkoppene på nå i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 21 timer siden, Gabz skrev: Lekkert #boughtadailyneedanewdaily Takker 😊 den er ikke så lav under. 21 timer siden, Daniel. skrev: Pent 👍 Skulle hatt de gule senterkoppene på nå i påsken Hehe ja, men nå mista jeg en så gidder ikke kjøre med 3 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 5 timer siden, Frode D skrev: Hehe ja, men nå mista jeg en så gidder ikke kjøre med 3 stk. Å? Holder de senterkoppene så dårlig? Er de bare presset innpå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 11 minutter siden, Daniel. skrev: Å? Holder de senterkoppene så dårlig? Er de bare presset innpå eller? Mista hele mutteren, de som er i hel aluminium har en tendens til å løsne. Har kjøpt nye som har plastgjenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 Blei heilt annen bil når du fikk den ned litt til fremme👏 er vel enkle og få litt meir power i desse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 21, 2019 Forfatter Share Skrevet April 21, 2019 18 minutter siden, Skulebollen skrev: Blei heilt annen bil når du fikk den ned litt til fremme👏 er vel enkle og få litt meir power i desse? Enig der altså. Ja, det skal ikke så mye til 😏 Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 21, 2019 Share Skrevet April 21, 2019 32 minutter siden, Frode D skrev: Mista hele mutteren, de som er i hel aluminium har en tendens til å løsne. Har kjøpt nye som har plastgjenger. Skjønner.. Dum ting å miste, men er vel ikke så mye å gjøre med det. Hva koster de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 På 21.4.2019 den 19.49, Daniel. skrev: Skjønner.. Dum ting å miste, men er vel ikke så mye å gjøre med det. Hva koster de da? 1500 for nye Hex. De gule koster $200 for 4 pluss frakt. Finner ikke bare én... Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 1 time siden, Frode D skrev: 1500 for nye Hex. De gule koster $200 for 4 pluss frakt. Finner ikke bare én... Det er såpass ja.. Sure penger 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Spørsmål: hvordan unngår du at oppsett som det der ikke subber noe helt sykt? Er fjærene så stive? Eller kjører du i 10km/t over alle ujevnheter? (Seriøst spørsmål siden jeg akkurat har kjøpt coilovers 😛) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 På 24.4.2019 den 8.00, macrorain skrev: Spørsmål: hvordan unngår du at oppsett som det der ikke subber noe helt sykt? Er fjærene så stive? Eller kjører du i 10km/t over alle ujevnheter? (Seriøst spørsmål siden jeg akkurat har kjøpt coilovers 😛) Bak går hjulene innenfor, foran subber det av og til når jeg kommer skrått opp en bakke osv. ikke noe særlig å bry seg med. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Denne er så fin at jeg ikke klarer å slutte å se på bilder av den Frode. Rett og slett perfekt 😀👌 Men hvordan er den å kjøre som..daily? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 14 timer siden, sveigis skrev: Denne er så fin at jeg ikke klarer å slutte å se på bilder av den Frode. Rett og slett perfekt 😀👌 Men hvordan er den å kjøre som..daily? Hehe, takk for det. Jeg syns den fungerer fint. Men veiene her er relativt greie og vanlige fartshumper er ikke noe problem. Den ser lavere ut enn den er, og høyden under er relativt grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Dette må da være en av de mest cleane og gjennomførte F31'ene jeg har sett noen gang. Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 På 26.4.2019 den 12.54, papertiger skrev: Dette må da være en av de mest cleane og gjennomførte F31'ene jeg har sett noen gang. Bøyer meg i støvet! Tusen takk, kjekt å høre. er veldig fornøyd nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå