330d Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) Noen her som har erfaring med vestfold chiptuning? Vurderer drop inn i morgen. Stage 1 reklamerer de med 280hk og 640nm til min bil. quickfix er mye anbefalt her, men de svarer jo ikke. Endret Oktober 12, 2018 av 330d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 12, 2018 Share Skrevet Oktober 12, 2018 ?? Om en av forhandlerne ikke svarer, send meg en epost direkte på : Info@trf-performance.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330d Skrevet Oktober 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2018 (endret) Quickfix som ikke har svart. De er forhandlere bare ja, trudde det var du som drev det. Beklager, fjernet navnet ditt i første post. Takk, sender en mail nå Endret Oktober 12, 2018 av 330d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Noen andre med erfaringer med VC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian.k Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Ingen erfaringer, men tenkte selv å ta en tur innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 27 minutter siden, Haug523 skrev: Noen andre med erfaringer med VC? Ikke dem direkte, men en partner av dem. Kjempe fornøyd med dem. Men skulle jeg valgt i dag hadde jeg gått til @TRF Tollefsen og TRF reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 7 minutter siden, ahj skrev: Ikke dem direkte, men en partner av dem. Kjempe fornøyd med dem. Men skulle jeg valgt i dag hadde jeg gått til @TRF Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen. Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Det blir stadig vanligere å kunne legge inn tuning selv og veksle mellom original og tuning med mindre ECU er låst. Da er man uavhengig av hvor i landet tuner befinner seg. Jeg hadde selv en håndholdt Alientech Powergate fra Trf på forrige bil og har nå kabel og software fra ESS for hjemmebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 11 minutter siden, Haug523 skrev: Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen. Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet. Nå kan du kjøpe Powergate fra TRF som du kan selv hente ut org fil og legge inn selv ny tunet fil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 12 minutter siden, ahj skrev: Nå kan du kjøpe Powergate fra TRF som du kan selv hente ut org fil og legge inn selv ny tunet fil Hva pris snakker vi på en totalpakke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 13, 2019 Share Skrevet Mai 13, 2019 Akkurat nå, Haug523 skrev: Hva pris snakker vi på en totalpakke da? Kontakt Quickfix via mail så får du korrekt pris på pakka. Enten om du skal montere delene selv eller om du skal ha det nøkkelferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 Vi har også en som selger TRF produkter i Siljan om det skulle være mer aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 På 13.5.2019 den 13.55, ahj skrev: Nå kan du kjøpe Powergate fra TRF som du kan selv hente ut org fil og legge inn selv ny tunet fil Uten at jeg vet hva slags bil det er snakk om i denne tråden, men kan sånn Powergate fås til G modeller også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 20, 2019 Share Skrevet Mai 20, 2019 På 13.5.2019 den 13.42, Haug523 skrev: Joda skjønner den, har jo hørt mye bra om Trf og slikt og jeg tviler ikke på at han/de har veldig god kompetanse på tuning, men det blir litt tungvindt å reise bort til Østlandet for å tune bilen. Ut i fra andre sine erfaringer og tilbakemeldinger så virker det jo som om Vestfold Chiptuning er ett ok firma og ikke minst ganske stort, i og med at de har forhandlere over hele landet. Trf har forhandler i stavanger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 21, 2019 Share Skrevet Mai 21, 2019 14 timer siden, Fredrik 90 skrev: Uten at jeg vet hva slags bil det er snakk om i denne tråden, men kan sånn Powergate fås til G modeller også? Det er jeg veldig usikker på. Det regner jeg med @TRF fort kan svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå