Shattered Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Hva ga du for ny nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 54 minutter siden, sveigis skrev: Som vanlig mye fint arbeid HF. Kan jeg spørre hvilken farge og boks du brukte på felgene? Jeg må og lakke mine 32 felg og dine hadde fin farge Tusen hjertelig takk, og jeg må jo so virkelig ilikemåte, Jan! Tomler opp, og gratulerer med den "nye" E53 X5'en! Faktisk Comma sin sølvfage til felger, handlet og innkjøpt hos BilXtra! Blir proff restaurering senere! Akkurat nå, Shattered skrev: Hva ga du for ny nøkkel? Den kostet kr. 1790,- inklusive moms hos Bilia, med mine 15 % BMW CCN fordeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 Vært innom selveste Alf Johan idag og sjekket. Tannstangen virker heldigvis foreløpig i orden, men må skifte toppdekselpakning på nytt igjen, likevel, strammer, remhjul og remmer pluss muligens servopumpe. Vannpumpe virker fortsatt å være grei. 😃😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2019 Forfatter Share Skrevet April 28, 2019 Må også skifte begge eksosmanifoldene, siden katalysatoren på sylinder 4, 5 og 6 går varm, er tett og sliten.. 😃 Meget vellykket arrangement og treff med BMW CCN Oslo og Akershus på Bjerke travbane idag! ☺😁😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 Fikk brev fra BMW Norge igår, bilen er kalt inn til aksjon på Airbag (SRS) i rattet, så får sjekket den hos forhandler snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 30, 2019 Forfatter Share Skrevet April 30, 2019 Deler funnet, og nye pakninger til disse to bestilt! Hjelper på litt 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2019 Enda flere deler funnet, pluss nye pinbolter, muttere og pakninger til disse to bestilt! Hjelper veldig på nå! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2019 (endret) Tvillingsøstrene sammen igjen 😍😍😍 Endret Mai 6, 2019 av Turbo-HF Orjan og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 Grenrør / manifold og smådeler kommet, venter bare på eksospakning med varmeskjold og en annen pakning til, så er vi i mål med deler, og så få det montert.. Gledes til ny toppdekselpakning og katalysator som ikke er defekt og struper effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2019 (endret) Lekt litt med "spleising" av fotos, og <<collage>> av bilder: #Vaskedag #washywashy 😘 Endret Mai 13, 2019 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 (endret) Mer deler skaffet Servopumpe, ekstra sett baklamper, pluss bremselys, bakukeemblem, spylerpumpe, lokk og ekspansjonstank, pluss noe til pappa's bil, også! Endret Mai 12, 2019 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2019 (endret) Fått tak i et sett "nye" baklykter til, pluss sportssenter foran idag, så det nærmer seg litt mer.. 😍👍 Endret Mai 14, 2019 av Turbo-HF BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2019 Gjort litt idag, også! 😘 😘 Rengjort og påbegynt litt mer <<shine>> og klargjøring av de grå sportssetene som jeg handlet igår, (se bilder over) og skiftet ut den høyre, indre baklykten... Går da fremover, sakte men sikkert, og så mangler jeg bare én siste del til nå, siden det kom 1 stykk Bosch lambda NOX sensor i posten idag.. Skal ta en større økt med toppdekselpakningen, remmer og strammehjul samt eksos og litt diverse over 17de Mai helgen! Fylte også bensn for kr. 1010,- igår, lenge siden sist jeg var over 1000-lappen i drivstoff, men da var hun litt tørst etter bensin, gitt. 😮 Bilder av baklyktene og interiør i donorbilen det ble deler fra: ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Handlet inn litt mer; Felgrens og lakkstift, pluss fjerdeparts takst av bilens skavanker... Usj, mye å ta tak i, så det får tas over tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2019 Share Skrevet Mai 16, 2019 Dette blir bra 👍 Flotte bilder av begge bilene, E39 Touring holder seg jammen bra 😀 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå