Gå til innhold

BMW E36 3.2 M3 | Prosjektet


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Gabz skrev:

Så på salgstråden på denne selv, så ut som et fint prosjekt. Blir veldig morro å se den settes til den stand den fortjener. Planene dine så jo også veldig riktige ut, så dette blir spennende å følge med på :) 

Tusen takk :) Ja jeg synes det er greit og gi den en sjanse, jeg kjøper usett men føler denne er verdt å satse på! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
4 timer siden, R Andersen skrev:

Gratulerer med E36. Det er jo den grommeste BMW`n man kan ha..\:D/

Blir spennende å følge med. :) 

Jo takk for det! :) hehe grommeste E36’n hvertfall! 

Kommer til å skje en del fremover i år hvertfall, orker ikke stresse med denne, skal bli tilnærmet 100 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vell fort litt tid å få svar med svv, viss du har kontakt med dem gjennom den ordinære "region" mailen. 

Da jeg drev å sendte søknad om 2.8 ombygging tok det vell en cirka 2mnd før en fikk noe svar, da kom det og som brev (selv om jeg bad om helst å få elektronisk tilbakemelding).

Forstår godt du vil vente til du har fått svar med svv før du gjør noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BjornarHS skrev:

Tar vell fort litt tid å få svar med svv, viss du har kontakt med dem gjennom den ordinære "region" mailen. 

Da jeg drev å sendte søknad om 2.8 ombygging tok det vell en cirka 2mnd før en fikk noe svar, da kom det og som brev (selv om jeg bad om helst å få elektronisk tilbakemelding).

Forstår godt du vil vente til du har fått svar med svv før du gjør noe :)

Ja har fått svar, men ikke fått noe i retur på den siste mailen jeg sendte, så sendte en ny mail så får vente å se hva de svarer, det beste hadde vært å fått dem hjem til meg og sett noe jeg vet at de gjør. Sendte mail til region øst mailen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gode nyheter!! 

 

Fikk telefon fra Risløkka idag og det viser seg at det fantes mere dokumentasjon utover fra 2012 og opp til 2014 som er meget positive! Kontrolløren som ringte var veldig positiv og ville gjerne at jeg skulle komme med bilen visningsklar, så jeg må stå på litt fremover og bytte understell (coilovers med tuv), få på orginal lyddemper, få den komplett innvendig, gå over bremser, bytte hjul til 17" BBS RC090 som jeg kjøpte inn for litt siden å prøve og få den godkjent med disse felgene. 

 

Kommer med flere bilder og en ganske stor oppdatering om litt!  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update! 

 

Meget trist melding og meddele, men bilen er dårligere enn jeg trodde, nå har jeg gått igjennom flere steder under bilen med skrutrekker... Enten blir bilen solgt i deler, hel, eller så beholder jeg understell og motor og selger resten 😕  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...