ZhilleN Skrevet Februar 5, 2019 Share Skrevet Februar 5, 2019 (endret) Da var det på tide med en tråd til, denne gangen en 3.2 M3 som er ombygd. Har ganske mange planer for denne bilen, denne gangen vil jeg satse litt mer på trackdayoppsett både innvendig, utvendig/understell. Bilen fant jeg fatkisk her inne på Bimmers ved ren tilfeldighet, gikk som vanlig inn på "biler tilsalgs" og valgte selvfølgelig E36, da dukket det opp som jeg håpet på selv også var dette et prosjekt med en del jobb som bl.a hellakkering, ned med understellsdeler, litt småtteri rundt om som manglet ++ Passer meg mitt i blinken da jeg vil ha noe og drive med gjennom sommeren dette året, og faktisk kjenne E36 enda bedre enn noengang da dette er favorittkarosseriet innen BMW. Skumle delen av hele greia er at jeg kjøper usett men til en pris jeg ikke kunne motstå, så måtte jeg bare slå til! Litt info om bilen : Opprinnelig en 1993 318is hvor deler fra skadet M3 3.2 er flyttet over på med plomberte komponenter fra SVV. Greia nå blir å lage en god "søknad" for og få dette skrevet inn i vognkort, derfor har jeg tenkt til å gå skikkelig grundig til verks alle veier, jeg vil ha bilen akkurat slik jeg vil/drømmer om og ha den! først er å se om det er mulig i det heletatt, og se potensiale i den nye bilen før jeg evt koster på noe som helst. Planer : - Hellakkering (motorrom,understell bagasje,inni dører ++) - Godkjent halvbur - Godkjenne bil i nytt karosseri - To karbonstoler i front (kjøpt) - Nye foringer i hele understell (Millway.se) - LTW vinge (tre deler) - KW V2 coilovers - Sandblåse alt av løse deler i understell/kanaler/kalipere ++ - H&R stabstag f/b - Trekke taktrekk i alcantara, dørpaneler indre del + bakseter/stoler - Nye alcantara mansjetter - Samsonas girvelger - To sett baklamper - To sett framlykter - karbonboks - Supersprint eksos - To sett felger BBS RK banefelger/HARTGE 3PC show++ - Ny frontrute - Nye gummipakninger rundt om - Liten service på motor (nye tennplugger,olje++) - Få alt av det elektriske til å fungere - Nye skiver/klosser - Nytt ratt (sparco,omp alcantara) Kommer ikke på mere for øyeblikket, men er da en liten liste hittil! Bilder kommer!! Endret Februar 6, 2019 av ZhilleN KKME30, fxslin, bimmerfun og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 5, 2019 Share Skrevet Februar 5, 2019 Kult! Følger med! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 Følger, få på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 (endret) Bilder lagt til!! Endret Februar 6, 2019 av ZhilleN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 Kupp uansett stand den der! Hvilke farge går du for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 33 minutter siden, bimmerfun skrev: Kupp uansett stand den der! Hvilke farge går du for? Litt usikker enda, men tror jeg går for en orginal Bmw farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 6, 2019 Share Skrevet Februar 6, 2019 Grattis med atter en 36 😀 Og ja selv om jeg aldri har eid e36 ,kun 5re ,så er dette og for meg en av favorittene mine i BMW verden . ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2019 Takk for det! Tok ikke lang tid fra E30’n, hehe.. jeg gleder meg veldig til å begynne på denne bare jeg får klarsignal fra svv så er det bare å klemme på og påkoste denne en del Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2019 En liten gladnyhet! Jeg har nå fått plass hos en billakkerer hvor jeg kan stå å drive med bilen og få pussa ned og sandblåst, helt knall!! Bare vente på at bilen står på døra her så vil jeg begynne for fullt med bilen kommer med ny oppdatering så fort ting er på plass. Erlandhaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2019 Fått kjøpt to felgsett rchjula skal bygges om litt Skare1, BjornarHS og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Gratulerer med rå bil og flott prosjekt! ang hellakkering, har du bestemt deg for noen spesiell farge? ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 32 minutter siden, Solberg93 skrev: Gratulerer med rå bil og flott prosjekt! ang hellakkering, har du bestemt deg for noen spesiell farge? Takk for det nja har ikke bestemt meg helt men står mellom et par farger, vil ikke røpe altfor mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 6 timer siden, ZhilleN skrev: Takk for det nja har ikke bestemt meg helt men står mellom et par farger, vil ikke røpe altfor mye. Stemmer for misano blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Stemmer for misano blå Hehe den blir det nok desverre ikke, har valgt ut en farge fra rød,blå,grønn,grå,hvit må bare finne ut hvem, har fortsatt litt tid å tenke på enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Så på salgstråden på denne selv, så ut som et fint prosjekt. Blir veldig morro å se den settes til den stand den fortjener. Planene dine så jo også veldig riktige ut, så dette blir spennende å følge med på ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå