Tom_E36 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 Hadde den vel i 3 års tid. Fargen er vel bare tett svart uten metallic, hvertfall den gang. Hadde gått i Finnmark, så var helt fullstendig rustfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_E36 Skrevet Mai 30, 2019 Share Skrevet Mai 30, 2019 (endret) ., Endret Mai 30, 2019 av Tom_E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Nå trenger jeg litt hjelp her. Oppdaget en ulyd i motoren jeg vet ikke skal være der. Tidlig tegn på rådebank eller vanosen som tuller? VID_20190605_163654.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 VID_20190605_163801.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 hørtest ikkje rett ut nei.. usikker hvilken lyd en defekt vanos kan lage, men rådebank kunne det kanskje fort vært ja.. Oljetrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Fint med oljetrykk og motoren drar som den skal. Fått ett par kommentarer på facebook som er ganske sikre på at det er Vanos. Ingen ulyd på tomgang, kun ved belastning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsP Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 29 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Fint med oljetrykk og motoren drar som den skal. Fått ett par kommentarer på facebook som er ganske sikre på at det er Vanos. Ingen ulyd på tomgang, kun ved belastning Ok, da er det forhåpentlig "bare" den Men sånn egentlig ville den vel fort gått dårligere med defekt vanos en lett rådebank.. så lenge det varer 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Får håpe du finner ut av det Skrev nettopp i den andre tråden din før jeg så her at det for meg også hørtes ut som vanos, så får krysse fingrene for at det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Ingen feilkoder? Hvordan er det å ta av ledningen til soleniode pakken å starte? Er det noe man kan gjøre for å høre om det blir endring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 3 minutter siden, Daniel80 skrev: Ingen feilkoder? Hvordan er det å ta av ledningen til soleniode pakken å starte? Er det noe man kan gjøre for å høre om det blir endring? Ikke tatt diagnose, må få sparka igang pc'en først. Kan prøve i morgen og se. Jeg tenker nå at rådebank ofte følger turtallet mer høylytt og skal vel også være mulig å høre på tomgang. Ulyden kommer kun ved belastning 25 minutter siden, Gabz skrev: Får håpe du finner ut av det Skrev nettopp i den andre tråden din før jeg så her at det for meg også hørtes ut som vanos, så får krysse fingrene for at det stemmer. Holder en knapp på vanos selv. Kan ikke skjønne annet enn at motoren må ha vært plukker fra hverandre på ett eller annet tidspunkt og fått en service av bunndelen. Er jo bygget for bane bruk så skal jo tåle juling og misbruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 Høres ut som om den har konvertert til diesel.... Bare å smelle på med steg 4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2019 Akkurat nå, mowz skrev: Høres ut som om den har konvertert til diesel.... Bare å smelle på med steg 4! Nei, nå må du gi deg... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 6, 2019 Share Skrevet Juni 6, 2019 12 timer siden, mowz skrev: Høres ut som om den har konvertert til diesel.... Bare å smelle på med steg 4! N50D30? 🥳 mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 6, 2019 Share Skrevet Juni 6, 2019 14 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Ikke tatt diagnose, må få sparka igang pc'en først. Kan prøve i morgen og se. Jeg tenker nå at rådebank ofte følger turtallet mer høylytt og skal vel også være mulig å høre på tomgang. Ulyden kommer kun ved belastning Holder en knapp på vanos selv. Kan ikke skjønne annet enn at motoren må ha vært plukker fra hverandre på ett eller annet tidspunkt og fått en service av bunndelen. Er jo bygget for bane bruk så skal jo tåle juling og misbruk Hørtes veldig ut som vanos. Kjørte selv en M3 3.2 for et par år siden som fikk totalt vanoshavari. Det begynte i det små med lyd lik dette, kunne minne om et varmeskjold som lå å ristet mot noe. Lyden ble verre og til slutt hørtes det ut som steiner i en sementblander. Det skal nevnes at gjeldende bil var relativt slapp i forkant, men ingen tydelig fjusking eller feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2019 Skal jo ikke se sånn ut denna! Designer, fxslin og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå