Mariuse34 Skrevet Mai 2, 2019 Forfatter Skrevet Mai 2, 2019 Hvor kan jeg finne ny eksosstuss? Gjerne doble løp som passer med m sport fangeren
sveigis Skrevet Mai 2, 2019 Skrevet Mai 2, 2019 Jeg mener Bilextra har en fin dobbel fra Simons som burde bli pen på den . Sjekk og ut sånn rånesjapper , de kan ha det utroligste for en grei peng . Rånesjapper da mener jeg : Bs bildeler , Nordic auto import osv osv .😀😀
Ingvaldsen Skrevet Mai 2, 2019 Skrevet Mai 2, 2019 3 timer siden, Mariuse34 skrev: Hvor kan jeg finne ny eksosstuss? Gjerne doble løp som passer med m sport fangeren Eisenmann har den mest perfekte bakpotta til e39
Mariuse34 Skrevet Mai 4, 2019 Forfatter Skrevet Mai 4, 2019 Og der var treinteriøret tilbake der det hører hjemme. sveigis og Kolstad Jr. reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet Mai 5, 2019 Skrevet Mai 5, 2019 Ble meget pent nå når du fikk på bakfangeren Den listen kommer du vel til med å ta av trekket på bakluken tror jeg. Byttet ikke du den listen på en av de du eide, @Gabz? Jeg skal ha to stykk Magnaflow 14815 bakpotter liggende som jeg muligens skal kvitte meg med. Skal såvidt jeg vet passe greit i åpningen på diffuseren.
Mariuse34 Skrevet Mai 5, 2019 Forfatter Skrevet Mai 5, 2019 9 timer siden, Daniel. skrev: Ble meget pent nå når du fikk på bakfangeren Den listen kommer du vel til med å ta av trekket på bakluken tror jeg. Byttet ikke du den listen på en av de du eide, @Gabz? Jeg skal ha to stykk Magnaflow 14815 bakpotter liggende som jeg muligens skal kvitte meg med. Skal såvidt jeg vet passe greit i åpningen på diffuseren. Spennende! Send meg litt info om Potter på pm
Shattered Skrevet Mai 5, 2019 Skrevet Mai 5, 2019 Ser ikke noen dynge i nærheten av de trelistene jeg? 🤔🤔🤔
Mariuse34 Skrevet Mai 7, 2019 Forfatter Skrevet Mai 7, 2019 På 5.5.2019 den 13.03, Shattered skrev: Ser ikke noen dynge i nærheten av de trelistene jeg? 🤔🤔🤔 Bare å holde bildet opp mot et speil det!
Shattered Skrevet Mai 7, 2019 Skrevet Mai 7, 2019 3 timer siden, Mariuse34 skrev: Bare å holde bildet opp mot et speil det! Mariuse34 reagerte på dette 1
Mariuse34 Skrevet Juni 3, 2019 Forfatter Skrevet Juni 3, 2019 Da var det litt nytt igjen etter noen travle uke rmed andre ting. Blant annet fikk jeg solgt E34en til en svært entusiastisk ny eier. Hentet E39 hos lakkerer idag. Bakskjerm er blitt skikkelig fin og idag kom ny eksos fra @Daniel.og. Men jeg har fått et problem med bakluken. Bilen har stått med kabelen til ryggesensoren inn under døra i noen uker mens støtfanger har vært av. Da jeg hentet bilen for å montere fanger ville den ikke åpne. Den åpner og lukker seg en cm. Åpnet med nødåpner. Bolten på bunn går rundt, men det virker ikke som låsen på luka vil åpne. Kom seg etterhvert men fortsatt litt halvveis. Noen som har vært borti dette? Daniel. reagerte på dette 1
Ingvaldsen Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 3 minutter siden, Mariuse34 skrev: Da var det litt nytt igjen etter noen travle uke rmed andre ting. Blant annet fikk jeg solgt E34en til en svært entusiastisk ny eier. Hentet E39 hos lakkerer idag. Bakskjerm er blitt skikkelig fin og idag kom ny eksos fra @Daniel.og. Men jeg har fått et problem med bakluken. Bilen har stått med kabelen til ryggesensoren inn under døra i noen uker mens støtfanger har vært av. Da jeg hentet bilen for å montere fanger ville den ikke åpne. Den åpner og lukker seg en cm. Åpnet med nødåpner. Bolten på bunn går rundt, men det virker ikke som låsen på luka vil åpne. Kom seg etterhvert men fortsatt litt halvveis. Noen som har vært borti dette? vist glasluka oppfører seg på samme måte har du antagligvis defekt sikring Mariuse34 reagerte på dette 1
Mariuse34 Skrevet Juni 3, 2019 Forfatter Skrevet Juni 3, 2019 Akkurat nå, Ingvaldsen skrev: vist glasluka oppfører seg på samme måte har du antagligvis defekt sikring Den funker helt fint! Sånn jeg fikk opp nødlåsen
sveigis Skrevet Juni 3, 2019 Skrevet Juni 3, 2019 Godt e34en fikk en ny eier som vet å ta vare på den. Gøy å se litt liv her igjen forresten 😀
Mariuse34 Skrevet Juni 4, 2019 Forfatter Skrevet Juni 4, 2019 12 timer siden, sveigis skrev: Godt e34en fikk en ny eier som vet å ta vare på den. Gøy å se litt liv her igjen forresten 😀 Han var sjukt gira. kom og så på den, måtte tenke litt, og ringte etter en time og måtte ha den. Så det var stas!
Mariuse34 Skrevet Juni 4, 2019 Forfatter Skrevet Juni 4, 2019 Må også bytte panserwire. Trenger jeg mer en den som går fra førersiden og under panseret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå