Gå til innhold

540i - barndomsdrømen - Oppdatert med eksoslyd!


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg mener Bilextra har en fin dobbel fra Simons som burde bli pen på den .

Sjekk og ut sånn rånesjapper , de kan ha det utroligste for en grei peng .

Rånesjapper da mener jeg :

Bs bildeler , Nordic auto import osv osv .😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget pent nå når du fikk på bakfangeren :) Den listen kommer du vel til med å ta av trekket på bakluken tror jeg.

Byttet ikke du den listen på en av de du eide, @Gabz?

 

Jeg skal ha to stykk Magnaflow 14815 bakpotter liggende som jeg muligens skal kvitte meg med. Skal såvidt jeg vet passe greit i åpningen på diffuseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daniel. skrev:

Ble meget pent nå når du fikk på bakfangeren :) Den listen kommer du vel til med å ta av trekket på bakluken tror jeg.

Byttet ikke du den listen på en av de du eide, @Gabz?

 

Jeg skal ha to stykk Magnaflow 14815 bakpotter liggende som jeg muligens skal kvitte meg med. Skal såvidt jeg vet passe greit i åpningen på diffuseren.

Spennende! Send meg litt info om Potter på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var det litt nytt igjen etter noen travle uke rmed andre ting. Blant annet fikk jeg solgt E34en til en svært entusiastisk ny eier. 

Hentet E39 hos lakkerer idag. Bakskjerm er blitt skikkelig fin og idag kom ny eksos fra @Daniel.og. 

Men jeg har fått et problem med bakluken. Bilen har stått med kabelen til ryggesensoren inn under døra i noen uker mens støtfanger har vært av. Da jeg hentet bilen for å montere fanger ville den ikke åpne. Den åpner og lukker seg en cm. Åpnet med nødåpner. Bolten på bunn går rundt, men det virker ikke som låsen på luka vil åpne. Kom seg etterhvert men fortsatt litt halvveis. Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Da var det litt nytt igjen etter noen travle uke rmed andre ting. Blant annet fikk jeg solgt E34en til en svært entusiastisk ny eier. 

Hentet E39 hos lakkerer idag. Bakskjerm er blitt skikkelig fin og idag kom ny eksos fra @Daniel.og. 

Men jeg har fått et problem med bakluken. Bilen har stått med kabelen til ryggesensoren inn under døra i noen uker mens støtfanger har vært av. Da jeg hentet bilen for å montere fanger ville den ikke åpne. Den åpner og lukker seg en cm. Åpnet med nødåpner. Bolten på bunn går rundt, men det virker ikke som låsen på luka vil åpne. Kom seg etterhvert men fortsatt litt halvveis. Noen som har vært borti dette?

vist glasluka oppfører seg på samme måte har du antagligvis defekt sikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sveigis skrev:

Godt e34en fikk en ny eier som vet å ta vare på den.

Gøy å se litt liv her igjen forresten 😀

Han var sjukt gira. kom og så på den, måtte tenke litt, og ringte etter en time og måtte ha den. Så det var stas! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...