Gå til innhold

Invitasjon til BMW CCN Landstreff 2019


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
9 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Det blir stas, Rune 😊 Værmeldingen lover bra.. ☀️

Siden jeg har 20 års jubileum for for både medlemskap i BMWccn og eierskap av sjuern så passer det med en langtur da vel. Samtidig så tror jeg jeg har diskutert med @Fredrik like lenge på diverse forum. Tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Rune-K skrev:

Siden jeg har 20 års jubileum for for både medlemskap i BMWccn og eierskap av sjuern så passer det med en langtur da vel. Samtidig så tror jeg jeg har diskutert med @Fredrik like lenge på diverse forum. Tiden går.

Ja... vi har vel i år (eller muligens neste år) 20 års jubileum som diskusjonsvenner på først BMWCCN's forum og senere her inne. At det er mange år og mange diskusjoner er det liten tvil om, men jeg må si at det har vært en fin tid og ikke minst utrolig lærerikt. Jeg skylder forøvrig Ove Kvam en takk for å vist hvordan man bør diskutere og få frem meninger uten å bli uvenner med alt og alle. Han var virkelig en stor ressurs på den måten for BMWCCN forumet i gamle dager. Jeg savner stadig dette forumet selv om veldig mye sentrerte rundt E30 og banekjøring. På den annen side var den sosiale delen (community) mer interessant enn i dag, men der er det kanskje alderen som for min del begynner å gjøre seg gjeldende. Uansett så er bilforum helt genialt når tonen er grei og innleggene nogenlunde interessante... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for et supert treff, mange folk og flotte biler. Og knallvær nesten hele tiden.

Det ble 273 mil på sjuern iløpet av helgen. 240 liter bensin og 1 liter olje må jeg si er meget akseptabelt på den gamle damen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...