Kolstad Jr. Skrevet April 6, 2019 Share Skrevet April 6, 2019 Tenker bare å lufte dette her, kan jo være noen "lokale" som ikke er på Facebook eller får dette med seg Spørsmål vedrørende arrangementet kan også stilles direkte til meg her inne på forumet. fxslin, Gorg, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 Er det noen her inne som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 👋 Gorg og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 17, 2019 Share Skrevet April 17, 2019 5 timer siden, StigJ skrev: 👋 Veldig bra! 😃 StigJ og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 18, 2019 Share Skrevet April 18, 2019 👍 Kolstad Jr. og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 1, 2019 Share Skrevet Juni 1, 2019 Nå er det bare ei uke igjen! Vi er vel ikke bare fire fra bimmers som skal ta turen til ACR? Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 1, 2019 Share Skrevet Juni 1, 2019 Jeg saler opp sjuern og drar nordover fredags morgen. Fredrik, Gorg og Kolstad Jr. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2019 1 time siden, Rune-K skrev: Jeg saler opp sjuern og drar nordover fredags morgen. Det blir stas, Rune 😊 Værmeldingen lover bra.. ☀️ Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 1, 2019 Share Skrevet Juni 1, 2019 9 timer siden, Kolstad Jr. skrev: Det blir stas, Rune 😊 Værmeldingen lover bra.. ☀️ Siden jeg har 20 års jubileum for for både medlemskap i BMWccn og eierskap av sjuern så passer det med en langtur da vel. Samtidig så tror jeg jeg har diskutert med @Fredrik like lenge på diverse forum. Tiden går. Fredrik og Kolstad Jr. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2019 Share Skrevet Juni 2, 2019 21 timer siden, Rune-K skrev: Siden jeg har 20 års jubileum for for både medlemskap i BMWccn og eierskap av sjuern så passer det med en langtur da vel. Samtidig så tror jeg jeg har diskutert med @Fredrik like lenge på diverse forum. Tiden går. Ja... vi har vel i år (eller muligens neste år) 20 års jubileum som diskusjonsvenner på først BMWCCN's forum og senere her inne. At det er mange år og mange diskusjoner er det liten tvil om, men jeg må si at det har vært en fin tid og ikke minst utrolig lærerikt. Jeg skylder forøvrig Ove Kvam en takk for å vist hvordan man bør diskutere og få frem meninger uten å bli uvenner med alt og alle. Han var virkelig en stor ressurs på den måten for BMWCCN forumet i gamle dager. Jeg savner stadig dette forumet selv om veldig mye sentrerte rundt E30 og banekjøring. På den annen side var den sosiale delen (community) mer interessant enn i dag, men der er det kanskje alderen som for min del begynner å gjøre seg gjeldende. Uansett så er bilforum helt genialt når tonen er grei og innleggene nogenlunde interessante... Rune-K og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 11, 2019 Share Skrevet Juni 11, 2019 Takk for et supert treff, mange folk og flotte biler. Og knallvær nesten hele tiden. Det ble 273 mil på sjuern iløpet av helgen. 240 liter bensin og 1 liter olje må jeg si er meget akseptabelt på den gamle damen. Gorg og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå