Gå til innhold

Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd


 Share

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, E.C. skrev:

Gratulerer med godkjent 🙂

Takk E,C 😊

15 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med godkjent bil 😀 Det beviser bare at hvis man tar litt vare på en gammel BMW som dette så er det biler som varer. Alt for mange klager over at gammel BMW er noe dritt, men det er ikke så rart når man ikke vedlikeholder bilen slik den er konstruert for 👍

Ser ut som du fikk ett glimt av M4 CSL under teppet der, kult at det havner en sånn her i byen 😀 De leverer litt M biler om dagen oppe på Bavaria på Stoa, det er kult. Godt å se at ikke alt handler om dildobiler...

Takk Fredrik😊

Det er igrunn veldig sant det du nevner og sier her .

Bare man passer på det og holder ting vedlike ,så har man igjen for det .

Og bil med høy km stand som er passet på ,er jeg aldri redd for å kjøpe .

Åjada den hører jeg ofte hvor stor drittbil gammel Bmw er ,men det tenker jeg aldri på 😅.

Stemmer det ja angående m4en og er litt av en bil,og de har faktisk solgt endel gromme M biler her nede i år og det liker vi 🙏.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, fxslin skrev:

Sorry at jeg sier det @sveigis, men forventet egentlig at akkurat din E53 skulle gå rett igjennom :-D  Gratulerer!

Hehe ,ja men det var jo hyggelig å høre @fxslin 😊😊.

Takker og bukker .🙏

Om det ikke blir et salg på sikt ,så vil jeg gå all in og bytte det meste bak i travers ,men et problem ..

Her bør jeg bruke deler av solid kvalitet da dette er mye arbeid .

Kjedelig å bytte alt ,så går ting i stykker men alt som er originalt koster mye penger 😩

Så må se hva jeg kan finne ut her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, sveigis said:

Hehe ,ja men det var jo hyggelig å høre @fxslin 😊😊.

Takker og bukker .🙏

Om det ikke blir et salg på sikt ,så vil jeg gå all in og bytte det meste bak i travers ,men et problem ..

Her bør jeg bruke deler av solid kvalitet da dette er mye arbeid .

Kjedelig å bytte alt ,så går ting i stykker men alt som er originalt koster mye penger 😩

Så må se hva jeg kan finne ut her .

Oj, ja det er litt jobb på disse bilene. Jeg gjorde aldri på min når jeg hadde samme bil. Men vet jo hvordan det er på noe så "enkelt" som på en liten Z3....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, fxslin skrev:

Oj, ja det er litt jobb på disse bilene. Jeg gjorde aldri på min når jeg hadde samme bil. Men vet jo hvordan det er på noe så "enkelt" som på en liten Z3....

Ja det er jobben sin det på disse ,ikke minst alt sitter jo så ekstremt på disse .

Nå skal sant sies at disse store foringene var visst akkurat som nye uten antydning til noe slitasje visstnok .

Stagene og foringer ellers bak der var og tighte.

Likevel vil jeg igang med å samle opp deler så jeg har det til en eventuell  utskiftning .

Hehe ikke sant ?

Samme kan jeg si om e34 .

Dog så liten likevel et styr mange ganger .

7 timer siden, Mortenej skrev:

Må gratulere her inne også, ikke bare på FB. Fantastisk å se hvordan du holder denne istand. Og her er beviset på at med godt vedlikehold så holder disse bilene lenge.

Mange takk Morten 😊.

Ja at dette skulle bli en bil som jeg jeg brukte så mye tid på ,hadde jeg ikke trodd for tre årsiden da jeg kjøpte den .

Men takket være at jeg har fått bekreftet av flere mekanikere osv at den er bra under osv ,har det bidratt til at jeg kan fortsette å holde den som den er .

Så er det faktisk en nydelig bil å kjøre langs veien og når alt er på stell .

Med nye dekk ,skikkelig understell og et godt koselig interiør ,så er det trivelig med en gammel langmils e53 .😊

Likevel kan jeg ikke hvile .

Skal til med nytt olje og filterskift igjen da bil er gått 11000 km siden sist .

Tar og luftfilter igjen da i samme slengen .

Så nå tar jeg morgenkaffe og sitter å sjekker olje på GS eller  Koed .😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig kan jeg oppdatere med at x5 har fått 5 serie plassen igår :

0A28C217-C329-4F9F-B673-CB5A851419AF.thumb.jpeg.197a883df8d86140693a4f8f9f2b7fa5.jpeg

Skal en tur sammen med et vennepar senere idag og greit å gå rett fra døren med bager og legge i bagasjerommet.

Og her er hva jeg ønsker meg til jul av barna :

4642E92B-08F0-4B27-88F1-AB61147FCAE1.thumb.jpeg.63b03608b332570df056c78639741cc5.jpeg

Denne fortjener litt bedre enn dette .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Dusy skrev:

Gratulerer så mye EU godkjent X5 @sveigis😄 som flere påpeker er jo dette ingen overraskelse så pedantisk du er med bilene dine! 

Mange takk Dusy 😊

Veldig hyggelig å høre 🙏🙏

 

18 timer siden, papertiger skrev:

Gratulerer med null feil og godkjent bil Jan! Men når sant skal sies forventa jeg nesten ingenting annet ut fra hvor godt du steller med bilene dine. 🙌

Mange takk 😊😊

Nei som tidligere nevnt ,så prøver jeg jo å holde de i god stand og en annen ting så er det faktisk gøy å ha en x5 e53 som funker ,bra teknisk og er fin i karroseriet uten mye rust og bulker .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og konen var på tur sammen med et vennepar fra igår til idag noe som var koslig 😊

x5 var bilen som ble brukt og ikke noe annet å si enn at bilen er en kjekk langtur bil .

Faktisk to x5er var vi der vi lå over .

Dog var den andre en 2018 modell og han som hadde denne ,var ikke fornøyd en plass .

Masse el problemer og andre ting .

Bil med under 100000 km på telleren .Må være kjedelig å oppleve sånt på en så ny og flott bil .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sveigis changed the title to Sveigis sin Topazblå x5 e53/ .X5 solgt .Siste rest av Topaz.Upd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...