Mortenej Skrevet Oktober 13, 2021 Share Skrevet Oktober 13, 2021 Fantastiske nyheter Jan. Utrolig å få dette gjennomført iløpet av noen timer en kveld, godt å få hjelp av fagfolk enkelte ganger. Flott at du fikk denne opp å gå igjen, så får vi krysse fingrene for at det fortsetter slik. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 10 timer siden, Shattered skrev: Bra å vite at den virker igjen Men titta dere på den gamle kassa og fant ut at den var defekt? Ja den virket igår hvertfall 😊 Nei ,det er nok litt mer omfattende ,men føler mer og mer utifra det jeg har lest og fått tips om at det bør være ventilhuset . Brukt mye tid på forskning på dette ,så en overhaling av dette så tror jeg nesten den er iorden . Igjen den girte fint den gamle kassen og alle gir virket. Skal nå hvertfall splitte dette om jeg ikke selger den kassen jeg har . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 9 timer siden, Mortenej skrev: Fantastiske nyheter Jan. Utrolig å få dette gjennomført iløpet av noen timer en kveld, godt å få hjelp av fagfolk enkelte ganger. Flott at du fikk denne opp å gå igjen, så får vi krysse fingrene for at det fortsetter slik. Ja og får håpe den varer en liten stund . Enig og hadde jeg ikke fått hjelp av fagfolk hadde jeg aldri kommet i mål så fort . Igjen hjelper godt ha kamerater som kan disse gamle bilene og vet hva ting går ut på .😊 Ja vi får satse på det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2021 (endret) Etter og ha landet denne jobben ,fant jeg ut at den måtte ha en god shine . Så ned på Esso type tidlig og til med litt vask : Ferdig vasket : Deretter hjem for videre pleie . Tørk og div ting ble gjort . Først litt topping av spylervæske og noe siktforbedrer som jeg sikkert har brukt i 25 år 😊: Men ser der står supersikt nu vel ,,, Så har jeg jo noen skiltrammer på denne : De er ikke pene ,så hvorfor ikke sette på noen som faktisk passer bedre ? Av med skilt og litt tørk : På med disse: På denne bruker man selvsagt ikke tid på modding med magneter osv ,husk gammel arbeidshest .😊 Tilslutt da alt var ferdig noen kjappe bilder : Dette: Og tilslutt det her: Var jo spennende idag på kald motor og drivverk og se hvordan ting funket ,men alt var jo som det skulle heldigvis . Så skal jeg fortelle om århundrets største skrutabbe for min del ,ja jeg gremmes 😅😅. Husker dere ifjor da jeg byttet nedre bærearm ?: Vel etter bytte av denne så merket jeg at bil var bra ,men når jeg kom opp i høye hastigheter så var den liksom så rar . Tenkte igrunn bare at det er dekk som er litt slitte og gamle . Vel når jeg hadde den på bukk ,så skallet jeg hodet i hjulet og det jeg la merke til at jeg hørte et klunk . Sjekket opp og en voldsom slark ,pokker jaja reklamasjon til Koed tenkte jeg .Febi Bilstein bør vel tåle mer enn 10000 km på E18 og asfalt generelt . Så skjønner dere ..Huff,jeg hadde pokker meg glemt og skru den til 🤪🤪 Hadde glemt å etterskru den ,er det mulig ? Så når den ble skrudd til ble den jo plutselig fin og ikke noe risting lengre på rattet og slåing i svinger . Men husker nå hva det var . Hadde jo e30en på den tiden ,så kom jeg på at lysene stod på . Glemte alt og satte x5 på bakken .😊 Men nå etter et år så er den hvertfall skrudd til . Endret Oktober 14, 2021 av sveigis Ampera, Marius2002, Shattered og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Oktober 14, 2021 Share Skrevet Oktober 14, 2021 Fantastisk nydelig bil. kler veldig godt blåfargen flott skue Godt du fikk stramma denne mutteren. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 10 timer siden, Mortenej skrev: Fantastisk nydelig bil. kler veldig godt blåfargen flott skue Godt du fikk stramma denne mutteren. Jo takk 😊 Ja helt ærlig så er den fin til å være såpass oppi årene og fargen var jo grunnen til at jeg ville ha denne . Skulle jeg ha e53 skulle den være blå eller grønn . Huff ja .😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Noe som jeg har men ikke er kodet inn er sånn timer til Webasto til innvendig varme. Fikk tips av @Ingvaldsen her hvilket kodesystem man kunne bruke . Og verden er jo ikke stor 😊 En god venn av meg hadde både ncs Expert og masse annet ,så da skal vi gjøre det til uken . Har og mest sannsynelig fått skaffet lokket til avtagbart hengefeste her i nærheten og . Så ufattelig morro å smådalle litt med denne fremover . Viktig å passe på den godt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Dette var gøy lesning Grattis med ferdig fiksa X5 og at alt ser bra ut Nå håper jeg den tar dere trygt og problemfritt gjennom vinteren og såklart mye lenger sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 1 time siden, Bimmerlorris skrev: Dette var gøy lesning Grattis med ferdig fiksa X5 og at alt ser bra ut Nå håper jeg den tar dere trygt og problemfritt gjennom vinteren og såklart mye lenger Ja vi får satse på at den vil holde en stund nå Tore .😊 Er når man ikke har brukt den på en stund ,man virkelig ser hvor kjekk en bil det er . Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 15, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2021 Ble noen mil idag : Og fremdeles like fin . Fikk beskjed om at jeg måtte sjekke for oljelekkasje etter noen mil og alt er tørt . Nå er det jo riktig så koslig å være e53 eier . Så etter så mange mil ,burde der vel kommet noen feil om der var noe galt ?😊 So far so good . mslello, Marius2002, Bimmerlorris og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 15, 2021 Share Skrevet Oktober 15, 2021 Herlig å få ordnet dette på en grei måte alltid spennende det - funker fiksen en gjorde selv for å slippe å levere den på verksted? Tilfredsstillende når svaret er ja sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 16, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2021 9 timer siden, papertiger skrev: Herlig å få ordnet dette på en grei måte alltid spennende det - funker fiksen en gjorde selv for å slippe å levere den på verksted? Tilfredsstillende når svaret er ja Ja så absolutt 😊 Det legges ikke skjul på at jeg var spent her ved oppstart og når den ble satt i gir . Men jeg er privilegert på den måten at ting jeg jeg ikke får til ,så har jeg bestekompisen min som har jobbet 26 år i Bmw bransjen og han trår til når jeg står og stanger hodet i veggen .😅 Så mye gøyere det er å fikse på den når man vet ting funker. En ny drivmansjett nå ,så er det liksom ikke mer og tenke på . Bank i bordet .🙏 Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 På 15.10.2021 den 10.26, sveigis skrev: Ja vi får satse på at den vil holde en stund nå Tore .😊 Er når man ikke har brukt den på en stund ,man virkelig ser hvor kjekk en bil det er . Det satser vi på Jan 😃🤞👍 Deilig med høye romslige biler ☺️ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2021 19 timer siden, Bimmerlorris skrev: Det satser vi på Jan 😃🤞👍 Deilig med høye romslige biler ☺️ Ja vi er vel kommet i en alder der høye biler settes mer pris på 😅😅 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 17, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2021 Fikk check foglight opp i display her igår ,men begge virket jo . Så begynte med å demontere for å se om der var noe greier her noe der ikke var : Når jeg satte det på plass igjen ,så virket det ikke så tenker pære var på vei til å ryke . Så til en test av et skinnprodukt. Hørt mye bra om Fenice så en sånn ble innkjøpt: Spent på om den leverte og en test ble tatt og forskjell ble det : Ser det bedre her : Og dette : Men hadde ikke noe lærkrem å etterbehandle med så får dra avgårde og kjøpe noe 😊. Så denne kan jeg anbefalle og billig var den og .😊 Ampera og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå