Jump to content

Bmw E91 335 Bensin i Norge?

ZhilleN
 Share

Recommended Posts

Hei. Har en stund sett etter E91 335 bensin i Norge og klarer ikke å finne en registrert i Norge, titter på blocket og finner med en gang... Noen som vet årsaken til dette? I mine øyne er det den perfekte familiebilen og har lyst på en slik!! 

Takker for svar! :) 

https://regnr.info/husker-ikke-hele-regnr?s1=&s2=&s3=&s4=&s5=&s6=&s7=&biltype=Bmw+335i&farge=&type=&yrf=&yrt=&chassinr=&page=1#searchresults

Det finnes ca 141 stk 335i her i landet, noen av disse vil garantert være E91. Men uansett så er det nok bedre å kjøpe en i Sverige eller Tyskland. Ikke bare er det billigere, men skal du vente på en slik i Norge som du vil ha så kan du bli ventende en stund. 

4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

https://regnr.info/husker-ikke-hele-regnr?s1=&s2=&s3=&s4=&s5=&s6=&s7=&biltype=Bmw+335i&farge=&type=&yrf=&yrt=&chassinr=&page=1#searchresults

Det finnes ca 141 stk 335i her i landet, noen av disse vil garantert være E91. Men uansett så er det nok bedre å kjøpe en i Sverige eller Tyskland. Ikke bare er det billigere, men skal du vente på en slik i Norge som du vil ha så kan du bli ventende en stund. 

Importprisen er helt vanvittig derfor jeg spør 

2 timer siden, Magnus. skrev:

Importprisen speiler seg nok ganske bra i prisen du må ut med, når det kommer en på finn.no.

Jeg fikk nesten 500k på kalkulatoren og da tok jeg utifra en fra Sverige med 120k for bilen, vil tippe de ligger alt fra 300-400 i Norge litt uavhengig av km selvsagt 

Har sett en hvit E91 335i på Facebook. (Edit: Fant den, er en 335i xDrive LCI)

Er og en blå LCI som er ombygd til singel turbo.

Årsaken er nok at det ikke er så sykt mange 335i i Norge (sammenlignet med lavere modeller) pga prisene.

At det er få E91 skyldes nok at nordmenn (dessverre) er veldig glad i coupéer. :P

Edited by Daniel.

1 time siden, ZhilleN skrev:

Jeg fikk nesten 500k på kalkulatoren og da tok jeg utifra en fra Sverige med 120k for bilen, vil tippe de ligger alt fra 300-400 i Norge litt uavhengig av km selvsagt 

Da har du gjort noe stein galt i utregningen...