Jump to content

Recommended Posts

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da har jeg link til kart, send PM for link Europe West Next 2020-1 Europe East Next 2020-1 Bor du i Oslo/Akershus og trenger hjelp til oppdatering, ta kontakt

Noen som tilfeldigvis har link til Europe West Next 2020-1 kartet?

Hos meg funker NTFS og Fat32 like bra. (2011 F25 CIC)

Posted Images

22 timer siden, NilsP skrev:

ok.. kan man brenne inn på dvd på "gamle" måten? med samme fil oppsett etc?

Takker for hjelp :)

Hei, mener å huske at filoppsettet er likt til usb. Koster jo bare en DVD plate å prøve. Brenn filene på lav hastighet på plate av god kvalitet.

• 3 months later...

Bare for å spør blindt uten å ha googlet noe veldig. Er det noen som vet om en god plass for nyeste kartene til en CCC professional unit?  Kan brenne cd osv. samt har alt av utstyr til å kode bilen.. En liten pekepinne på en bra plass for kartfilene hadde blitt satt stor pris på 

-NorwegianE90

På 2.4.2020 den 15.12, HeTr skrev:

Jeg har x for 2020-2 for CIC, med vet ikke om det er lov å poste. Sendte deg på PM.

Har du en link til meg på PM også? :)  Skulle ha oppdatert en 2011mod X3 med navi pro

• 1 month later...

Road Map Europe West NEXT 2020-2

Full coverage of countries: Andorra, Belgium, Germany, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Croatia, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Sterreich, Poland, Portugal, San Marino, Slowakische Republik , Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, Vatican City.

Highways only: Albania, Russia, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Lettland, Litauen, Masedonien, Moldova, Montenegro, Romania, Serbia, Turkey and Ukraine.

12 timer siden, uglefossen skrev:

Road Map Europe West NEXT 2020-2

Full coverage of countries: Andorra, Belgium, Germany, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Croatia, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Sterreich, Poland, Portugal, San Marino, Slowakische Republik , Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary, Vatican City.

Highways only: Albania, Russia, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Lettland, Litauen, Masedonien, Moldova, Montenegro, Romania, Serbia, Turkey and Ukraine.

Takk :) må bare finne filene nå.