sveigis Skrevet Onsdag kl. 19:51 Skrevet Onsdag kl. 19:51 38 minutter siden, liffi skrev: 750’n hugges dette er trist! Solgte bilen til en som skulle fikse den, så har den byttet eier ( eiere ) å nå slaktet. Forsøkte og kjøpe den for dette synes jeg var jævelig men "alt" er borte, og han ville selge resten pga interesse på delene som var igjen. Synd men jaja… Ja denne personen hugger alt av biler,han er aktiv på Facebook og . Selger verdens dyreste deler til eldre BMW-er . mr.pingu og liffi reagerte på dette 2
Werther Skrevet Fredag kl. 21:07 Skrevet Fredag kl. 21:07 On 2/18/2026 at 8:10 PM, liffi said: 750’n hugges dette er trist! Solgte bilen til en som skulle fikse den, så har den byttet eier ( eiere ) å nå slaktet. Forsøkte og kjøpe den for dette synes jeg var jævelig men "alt" er borte, og han ville selge resten pga interesse på delene som var igjen. Synd men jaja… Hadde vært bedre om du fikk disse bilene tilbake på veien istedenfor å selge de videre til andre skrotnisser som vraker de. Ikke for å være en kødd, men hvem som helst kan kjøpe en gammal drittbil til 12000kr og sette den bak garasjen. Ser ikke helt vitsen i å lage tråder på biler som uansett går rett til hugging.
liffi Skrevet Fredag kl. 21:17 Forfatter Skrevet Fredag kl. 21:17 6 minutter siden, Werther skrev: Hadde vært bedre om du fikk disse bilene tilbake på veien istedenfor å selge de videre til andre skrotnisser som vraker de. Ikke for å være en kødd, men hvem som helst kan kjøpe en gammal drittbil til 12000kr og sette den bak garasjen. Ser ikke helt vitsen i å lage tråder på biler som uansett går rett til hugging. Jeg har ikke hugger noe jeg! Solgte bilen til en annen en han som hugger sen nå, hadde en plan med denne men E28’n ble kostet på så denne ble da nedprioritert og solgt istedet for å settes på lageret med de andre. om det plaget deg så må jeg beklage, er ikke jeg som bestemmer hva folk gjør med bilene dem kjøper. Forsøkte å få denne tilbake uten hell men du kunne jo sikkert kjøpt den selv å "reddet" den viggo E34 og Werther reagerte på dette 2
Werther Skrevet Fredag kl. 21:48 Skrevet Fredag kl. 21:48 25 minutes ago, liffi said: om det plaget deg så må jeg beklage, er ikke jeg som bestemmer hva folk gjør med bilene dem kjøper. Forsøkte å få denne tilbake uten hell men du kunne jo sikkert kjøpt den selv å "reddet" den Du må ikke ta meg altfor alvorlig, alt med glimt i øyet. Det jeg mener er at du må være mer nøye på å finne riktig kjøper. Er rimelig bedritent å lese at samtlige av eks-bilene dine blir solgt til NAV-klienter. Ikke selg bilene dine til folk som opplagt er ute å kjøre! Hvorfor solgte du den rosa individual-E36 328ia-Caben din på billigsalg? Gikk ett år så var den høgd. Utrolig unødvendig!
liffi Skrevet Fredag kl. 22:00 Forfatter Skrevet Fredag kl. 22:00 5 minutter siden, Werther skrev: Du må ikke ta meg altfor alvorlig, alt med glimt i øyet. Det jeg mener er at du må være mer nøye på å finne riktig kjøper. Er rimelig bedritent å lese at samtlige av eks-bilene dine blir solgt til NAV-klienter. Ikke selg bilene dine til folk som opplagt er ute å kjøre! Hvorfor solgte du den rosa individual-E36 328ia-Caben din på billigsalg? Gikk ett år så var den høgd. Utrolig unødvendig! Vel, du har vel mer oversikt over de "nav" klientene en meg tydligvis å er litt usikker på hvem samtlige av bilene du mener ? Har ikke solgt mye "fine" biler til folk, dem står vel enda på lager å de jeg liker beholdes👍🏻 men ser jeg det blir for mye jobb med ting som overgår min tid og kunskap så får heller andre ta over hvis det ikke er biler jeg virkelig vil ha. mye av bilene mine som er "brukstand" som sikkert ikke væburde blitt påkostet såpass.. ( Porscha å 525i varebilen feks ) 328’n den skulle jeg fikse å lakkere, begynte og demontere vel, men kanaler, hjulbuer å luke var helt ferdig, så la jeg meg under å mye av gulvet var ferdig samt hele innfestninga til bakstillinga var rusta nesten bort så det regnestykket gikk ikke opp desverre og den ble solgt som delebil å ja, han slakta den🤝 den kunne jeg tenkt meg å hatt men var ikke verdt mye da desverre viggo E34, Werther og Otis reagerte på dette 3
viggo E34 Skrevet Lørdag kl. 01:51 Skrevet Lørdag kl. 01:51 (endret) Er det feil at folk selger så får vell disse som klager kjøpe opp... Mange prosjekter kan se okey ut, men når man finner masse graverende rust f.eks å ser det blir for mye, når man så legger ut erlige anonser der rikets tilstand beskrives kan man ikke stå inne for va neste mann eller x antall eiere senere bestemmer seg for å gjøre. Opplyser heller om rikets tilsatand fremfor å selge noe man vet man ikke kan gå god for! Hvem som da kjøper vet man gjerne ikke før ei stund senere... Endret Lørdag kl. 10:03 av viggo E34 Eystein Ose, Rune-K og liffi reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå