E.H.D Skrevet Juli 3, 2019 Share Skrevet Juli 3, 2019 Ja, du må hive de gummimattene langt vekk, ser ikke ut. Har de originale stoffmattene i min året rundt. 😁 Ser ut som alcantaraen holder seg fin, men rattet ser ut som det trenger noen omganger med rens, hehe. ///M-ini95 og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2019 17 timer siden, E.H.D skrev: Ja, du må hive de gummimattene langt vekk, ser ikke ut. Har de originale stoffmattene i min året rundt. 😁 Ser ut som alcantaraen holder seg fin, men rattet ser ut som det trenger noen omganger med rens, hehe. Ja mattene skal i bosset. Rattet skal byttes ut er planen. Skinnet er blitt blankt. Prøvde å rense det, men ble ikke bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Hvilke skinnpleiesett brukte du? Burde gå greit å få det penere. Ville beholdt mattene til vinterbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowbiz Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 Prøv med dette settet: Skinnoppfargingssett til ratt andreaskarm og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2019 11 timer siden, StigJ skrev: Hvilke skinnpleiesett brukte du? Burde gå greit å få det penere. Ville beholdt mattene til vinterbruk. Brukte jay lenon sitt. Får teste litt mer når jeg kommer hjem fra ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 4, 2019 Share Skrevet Juli 4, 2019 meget oppegående F10 Andreas! Missunnelig!Nydelig farge, ser linjene i bilen utrolig godt. Likte spesielt den diskré vingen på bagasjelokket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 5, 2019 Share Skrevet Juli 5, 2019 (endret) Ingen kjennskap til Lenos Garage produktene. Jeg er litt halvskeptisk til slike merker da jeg ser på dette som kun ok produkter som er megahypet opp på sosiale medier med bruk av et kjent navn. Jeg er bombesikker på at du kunne fått rattet ditt mye bedre med et annet produkt. F.eks Colour Lock som det er tipset om lenger oppe her. Eller Swissvax Forte settet. Selv fikk jeg veldig bra resultat med Fenice settet jeg brukte i den hvite Z4en du sikkert fikk med deg jeg tok tidligere i vår. Minuset med det settet der var utstyret som fulgte med. Det var helt elendig. Melaninsvampen som skulle brukes med rensen gikk i oppløsningen og kluten som skulle brukes til påføring av beskyttelsen loet. Så en god skinnbørste en tekstilpad og noen gode frottékluter så er du der. Endret Juli 5, 2019 av StigJ uglefossen, andreaskarm og ///M-ini95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 5, 2019 Share Skrevet Juli 5, 2019 Har også veldig gode erfaringer - med SW Forte kitet, så ingen tvil om at dette burde gå bra andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2019 Har brukt både swissvax, fenice, chemical guys og jay leno, pluss sonax og bmw sitt. Får prøve på nytt når jeg kommer hjem i fra ferie. Teste med børste så blir det kanskje bra. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2019 skitten og fæl. På plass i lalandia i rødby😊 Peak, danskiii og BimmerFan! reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 5, 2019 Share Skrevet Juli 5, 2019 3 timer siden, andreaskarm skrev: Har brukt både swissvax, fenice, chemical guys og jay leno, pluss sonax og bmw sitt. Får prøve på nytt når jeg kommer hjem i fra ferie. Teste med børste så blir det kanskje bra. børste må til andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2019 Skal polere bilen når jeg kommer hjem😊 StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 skitten bil, klar for avreise i fredericia. Aalborg next danskiii og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2019 ren og pen etter en høytrykksvask i aalborg, i danmarks største selvvaskehall. nå er det en liten natt til i aalborg og så bærer det hjem til moderlandet. alt i alt meget fornøyd med bilen😊 HenrikSolberg, fupsaker, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Den fargen på F10 og med msport er bare perfekt! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå