paukri Skrevet Oktober 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2019 (endret) Første stopp på Horten - Moss ferja. Liten pause på nordsiden av Gøteborg for litt mat. Ble noen mil gjennom sverige. Øresundsbroen. Ganske lang og imponerende bro. Og ikke minst dyr å kjøre over, men verdt det. Morro å ha gjort det også! Her er vi i København for litt mat og litt sightseeing Etter vi har spist en utrolig dyr og ikke så veldig god middag gikk vi på Burger King for en dessert Luxus shake, Fredrik (Fredrik90 her på forumet) venter utålmodig på sin shake Dagen etter, her venter vi på båten mellom Rødby og Puttgarden, en ferje som tar 45 min. men kosta likså godt 950kr per bil, 300 kr mer enn vi betalte for color line til kristiansand. Rødby Fredrik svarer på jobb mail mens han venter i 540xd'en sin. her er vi da i Puttgarden, ett lite stopp på en Aral stasjon. På vei inn til Berlin sentrum for litt sightseeing. Her har vi parkert i ett parkeringshus med rene berg og dalbanen som innkjørsel. Her gikk muren. Ett godt stykke mur som fremdeles står. Flotte biler disse her. Checkpoint Charlie, veldig morro å se disse plassene. Brandenburger Tor. Min far (740xd'en) koser seg over å få senior discount på Volkswagen museet i Wolfsburg. Første bobla som er laget. Fin pickup Ordentlige biler på utsiden av museet .. hehe Fikk trøkka på litt med fri fart også! Her er vi på kaia i Hirtshals og venter på ferja. Måtte ha oss noe mat her også.. Greit å kunne se litt film når en venter på båten og det er skikkelig møkka vær på utsiden. Endret Oktober 18, 2019 av paukri sveigis, Marius2002, opienor og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 18, 2019 Share Skrevet Oktober 18, 2019 Som vanlig så dette fantastisk ut Mr Berli og vet dere hadde det gøy.😀 Den turen jeg hadde med dere for fire årsiden glemmer jeg aldri . Så har sagt til meg selv at jeg skal gjøre mitt for å bli med neste år . paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 19, 2019 Share Skrevet Oktober 19, 2019 Takk for fin tur ja Jeg liker at vi liksom er de staeste, vi reiser på tur uansett hvor mange andre som skal være med. Var godt å få kjørt fra seg litt på Autobahn, føler jeg kjører penere her hjemme etter en sånn tur. paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2019 Helt enig Fredrik, det må vi fortsette med hvert år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 (endret) Da fikk jeg plutselig fri 23.desember så da tok jeg like godt litt vedlikehold på 535en, skifta olje på girkasse og diff. Var godt å få gjort, kommer til å ta ett oljeskift til på vårparten tenker jeg så jeg får bytta ut all olja. Fikk også satt på vinterhjula. Og oppgradert kartet. Endret Desember 25, 2019 av paukri sveigis og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 26, 2019 Share Skrevet Desember 26, 2019 Bra jobbet Paukri 😀👍 En annen ting er at du er tøff som går løs på sånne jobber uten problem ,på en såpass ny bil . Vet ikke om jeg hadde turt dette men 😀 paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet August 14, 2021 Forfatter Share Skrevet August 14, 2021 ny polert Sjakalen, ///M-ini95, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 3, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2021 Da var denne bilen solgt til Kongsvinger sveigis og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå