paukri Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Da har jeg vært å handlet meg en drømmebil for min del (innenfor mitt budsjett) en 2012 bmw 535dat med masse deilig utstyr legger ved litt bilder, er selvsagt endel jeg skal gjøre med den. så skal prøve å legge ut litt bilder her etterhvert som noe blir gjort. Marius2002, Tollefsen, Walkabout and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukri Posted August 22, 2019 Author Share Posted August 22, 2019 første utbedring... svarte nyrer. fupsaker, Daniel., Marius2002 and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Gratulerer så mye med ny bil og flott bil 😀 Gleder meg til å se den . paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Gratulerer med hissig vogn Helt riktig interiørfarge også! paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Gratulerer med fet vogn og velkommen til brunt interiør klubben paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fupsaker Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Gratulerer med flott tralle! paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted August 22, 2019 Share Posted August 22, 2019 Gratulerer så mye med grom vogn Paul Robert 😀 Denne skal jeg nok på mange fine turer i følge med 👍 Likte veldig godt fargen på interiøret, fint med noe annet enn bare sort. Også utvidet instrument, det hadde jeg lyst på i F10en jeg hadde. Vi får møtes en dag og kikke på bil 👍 paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walkabout Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 (edited) Nydelig bil og fin motor, denne bilen kommer du til å ha mye glede av. Godt utstyrt også Et par tips til eventuelle modifiseringer, om du liker slikt: * Svart grill med doble riller (som M5) gjør seg kanskje endre bedre enn standard Performance. * Bort med tåkelys og inn med deksler tilsvarende M550d i frontfangeren (delenummer 51118055134 og 51118057617). * Foliere krom i håndtakene og rails blank sort. * Lakkere refleksene bak i bilens farge. * Kjøpe deksler til sideblinklys i blank sort. * Performance-diffuser bak, eventuelt med hakket større eksosutløp. * LCI skjermramme innvendig (funker kun om du har skjerm fra TPO, ikke JCI. Delenummer 65509301374. * Fjerne skiltramme og feste skilt med dobbeltsidig teip. Også tøft med sort N-merke på mørk bil. Blir spennende å følge med her fremover. Det nøttebrune interiøret der er blant favorittene mine Edited August 23, 2019 by Walkabout paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukri Posted August 23, 2019 Author Share Posted August 23, 2019 Takk for gode tips, noe av dette du nevner blir nok gjort med tide, men først tror jeg det blir litt senk, og også usikker på om jeg vil beholde hjula, eller om jeg skal ha noe anna etterhvert.. Har også fått oppdatert kartet i dag.. Første gang bilen har fått nytt kart siden den var ny.. Så var på tide.. danskiii, fupsaker and ogee1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 2 timer siden, paukri skrev: Takk for gode tips, noe av dette du nevner blir nok gjort med tide, men først tror jeg det blir litt senk, og også usikker på om jeg vil beholde hjula, eller om jeg skal ha noe anna etterhvert.. Har også fått oppdatert kartet i dag.. Første gang bilen har fått nytt kart siden den var ny.. Så var på tide.. Kjøpte nytt eller brukte fsc generator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukri Posted August 23, 2019 Author Share Posted August 23, 2019 Fsc Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 8 timer siden, paukri skrev: Fsc har du link til å laste ned fil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evopower Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 Gratulerer med fin vogn 535d er på mange måter det beste f1x kjøpet. Fin fargekombo også paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paukri Posted August 24, 2019 Author Share Posted August 24, 2019 46 minutter siden, Evopower skrev: Gratulerer med fin vogn 535d er på mange måter det beste f1x kjøpet. Fin fargekombo også takk, jeg føler jeg har gjort ett godt køp, og for en bil!! og helt enig, veldig fornøyd med farge komboen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted August 24, 2019 Share Posted August 24, 2019 Gratulerer med flott F11 og god motor Lekkert interiør også. paukri 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts